IVF dagbok

Sender deg en god klem, Bina ❤ Det er helt jævelig når det ikke går. Man går gjennom så utrolig mye, og så får man absolutt ingenting igjen for det. Skikkelig urettferdig. Håper det går bedre med fryseforsøk ❤ Jeg måtte vente én syklus før jeg kunne sette inn fryseegg, men håper du kanskje får satt inn med en gang. De har jo tydeligvis endra seg på andre ting, så hvorfor ikke det :P God klem til deg!
Takk for klem. Kommer nok ikke i gang med en gang tenker jeg. Kommer til å vente til en mens til før jeg er klar kjenner jeg.

Trist å høre Bina. Alltid kjedelig når det ikke klaffer :(

Hvordan går det med deg?❤ Leit å.se det ikke gikk nå sist; men håper du føler deg bedre ❤

Hvordan går det med deg?❤ Leit å.se det ikke gikk nå sist; men håper du føler deg bedre ❤
Hei. Går greit her altså. Eller det går veldig bra. Kom over den kneika også. Selv om det er kjipt og det føles litt bortkastet ut med alle pengene til medisiner osv. Men skal i gang med fryseforsøk etter hvert så får vi se hvordan det går. Går det bra med deg da?kommet i gang igjen med forsøk?

Back
Topp