Hvordan har du det?

Hvordan går det jenter?
Jeg opplever en del stikninger "der nede" de siste dagene,kjenner virkelig det er mindre plass..
Men formen er Ok.. Det jeg klager på er bagateller.. I dag har temperaturen vært lav i Bergen, og det har vært deilig.. Hehe.. Puster litt lettere...
God klem til alle❤️

Med tanke på baby så er alt som det skal <3 Hun har det fint og det er det viktigste!

Jeg er full av snørr og gøgg! Var hos lege på mandag og fikk vite at jeg har for lite jern - derav veldig uopplagt. Men så viste det seg at jeg også har luftveisinfeksjon så måtte gå 10 dager på medisiner før jeg får fulle opp jernlagrene mine.

Kan bare gå en vei nå ;)

Med tanke på baby så er alt som det skal <3 Hun har det fint og det er det viktigste!

Jeg er full av snørr og gøgg! Var hos lege på mandag og fikk vite at jeg har for lite jern - derav veldig uopplagt. Men så viste det seg at jeg også har luftveisinfeksjon så måtte gå 10 dager på medisiner før jeg får fulle opp jernlagrene mine.

Kan bare gå en vei nå ;)
Riktig god bedring❤️

God Morgen.
I dag er formen sånn passe.
Var hos legen i går på vanlig kontroll,og hadde utslag på urinen,så venter på svar om det er Uvi.
Ellers så svir jeg i hoftene og bena. Er generelt litt uggen og veldig tung og trøtt. Dagen mål er å få vasket klær og gått 30 min :-)
Ønsker alle en flott dag.

Håper du slipper unna en UVI sånn nå på slutten, det er ikke noe stas :/

Her er det rolig, har samme planen som deg, vaske klær. Har planer om å få tømt skittentøyskurven fullstendig, uansett hvor mye jeg vasker blir den nemlig aldri helt tom.

Ellers gleder jeg meg veldig til samboeren kommer hjem i ettermiddag, han har vært borte siden mandag.

Ønsker alle en god helg ❤️

Ønsker alle ikke friske riktig god bedring, og ikke minst snarlig bedring ❤️

Trøtt, sliten har jeg våre lenge, men har mye nedpress, kynnere, tidvis murringer i korsryggen, og magen i dag. Og jeg sliter fortsatt veldig med kraftig bekkenløsning, og da spesielt med at jeg tidvis føler jeg drar beina. Gjør så vondt, og løfte dem.

Ellers så lengter jeg bare, etter tegn på at jeg modner der nede :p

Men ting kunne jo våre mye verre så jeg klarer meg. Er bare utålmodig, og stresser over at jeg ikke klarer alt jeg ønsker. Og mannen jobber, og jobber mandag-søndag vær uke, og er helt kaputt.

Ønsker alle ikke friske riktig god bedring, og ikke minst snarlig bedring ❤️

Trøtt, sliten har jeg våre lenge, men har mye nedpress, kynnere, tidvis murringer i korsryggen, og magen i dag. Og jeg sliter fortsatt veldig med kraftig bekkenløsning, og da spesielt med at jeg tidvis føler jeg drar beina. Gjør så vondt, og løfte dem.

Ellers så lengter jeg bare, etter tegn på at jeg modner der nede :p

Men ting kunne jo våre mye verre så jeg klarer meg. Er bare utålmodig, og stresser over at jeg ikke klarer alt jeg ønsker. Og mannen jobber, og jobber mandag-søndag vær uke, og er helt kaputt.
Klem❤️

For første gang på 3 svangerskap er jeg sliten... Kjennes ikke godt og skulle så gjerne vært til stede for de to eldste nå som fødselen nærmer seg og jeg da blir opptatt en stund. Ligger nå på sofaen og er frustrert over å ikke orke det jeg så fjerne skulle ha gjort her hjemme og.

For første gang på 3 svangerskap er jeg sliten... Kjennes ikke godt og skulle så gjerne vært til stede for de to eldste nå som fødselen nærmer seg og jeg da blir opptatt en stund. Ligger nå på sofaen og er frustrert over å ikke orke det jeg så fjerne skulle ha gjort her hjemme og.
Ligger også på sofaen men, ikke alene :)
Snart 2 åringen er ikke i form stakar.
Har hvilt oppå magen min på/av jevnt å trutt siden vi to sto opp kl:06. Hun blir fort sliten av, og pusle/leke. Og kommer og slapper av oppå magen min når hun er tom for krefter Hun er slakk, litt varm, og forkjølet. Det er bare vi to som er hjemme til kl:16.30 så det blir en lasaaaang dag :wideyed: Vi to sov lite i går natt, og nå i natt pga hun sov sammen med meg :cool: I natt var verst så det var/er jo tydelig hun brygger på noe Lille Skatten min ♥️:(

Noen andre som svir i hofter og bena? Jeg svir skikkelig i hoftene og leggene,veldig ubehagelig. Det føles som om det er rett før de skal gå i krampe. Mest når jeg har ligget en stund.

Noen andre som svir i hofter og bena? Jeg svir skikkelig i hoftene og leggene,veldig ubehagelig. Det føles som om det er rett før de skal gå i krampe. Mest når jeg har ligget en stund.

Ja! Har det akkurat likt. Sover så dårlig pga det. Akkurat som hofta dovner bort..

Back
Topp