Til dere som har gjort dette før, hva er vanlig å ha i vognen av lammeskinn, vognpose, dyne, teppe osv? Vi venter jo vinterbarn.. Jeg har en vognpose med ull i, og jeg har lammeskinn, er det vanlig å bruke teppe oppå vognposen igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg går helt fint!Dette lurer jeg litt på også. Ingen i min familie har fått vinterbarn før (ja, vi løper fra det ene bursdagsselskapet til det andre i juni, juli, august) og kan ikke hjelpe meg med dette spørsmålet. Jeg synes gode vintervognposer er uhorvelig dyrt, for å være helt ærlig, og har lurt på om det virkelig er nødvendig eller om jeg kan legge et lammeskinn i vogna, ungen oppå, så dundyne og deretter vognteppe i ull på toppen. Er dette nok i vintermnd? Nå skal det sies at jeg bor i Østfold, så vinterene her er sjeldne veldig kalde, men vi hadde flere uker med 20 minus i jan/feb i år, så det skjer jo.
Nei, det er sant. Tenker liksom på at en skal pakke inn for drøssevis av minus, men man drar jo ikke med seg spedbarnet ut i de temperaturene uansettDet tror jeg går helt fint!om det skulle bli 20 minus, så går man jo uansett ikke lange turer m en liten baby!
Da gjør jeg det samme :-DNei, det er sant. Tenker liksom på at en skal pakke inn for drøssevis av minus, men man drar jo ikke med seg spedbarnet ut i de temperaturene uansettDa kommer jeg til å gå for lammeskinn + dyne i vogna. Mye billigere enn vognpose og verdens beste unnskyldning for hvorfor jeg må sette i gang og lage masse fine vogntepper
![]()
Jeg så Barnas Hus hadde dundyner som er utviklet spesielt med tanke på baby/barn og anbefalt av astma/allergiforbundet. Tenkte jeg skulle gå for en sånn en. Tipper det blir den som er 80x50 cm eller noe deromkringMeeeen, hvilken type dyne er best hvor?
Dette lurer jeg og på! Økonomien strekker ikke til å kjøpe vognpose, så har tenkt å ha lammeskinn, dyne og et pledd. Men er dette nok?
Jeg har kjøpt Nordlys Minivognpose fra jollyroom. 399 kr på salg.Dette lurer jeg og på! Økonomien strekker ikke til å kjøpe vognpose, så har tenkt å ha lammeskinn, dyne og et pledd. Men er dette nok?
Jeg er litt sær, og vil ikke kjøpe ting som vognpose, madrass og dyne bruktJeg har kjøpt Nordlys Minivognpose fra jollyroom. 399 kr på salg.
Mange som selger vognposer billig på finn.no også.
Jeg vil heller ikke kjøpe vognpose brukt, så da er vi i så fall sære begge toJeg er litt sær, og vil ikke kjøpe ting som vognpose, madrass og dyne bruktMen skal holde øyne åpne, kanskje det blir flere tilbud
![]()
Jeg har kjøpt den med dun, tror den er varmere.Er dette en pose jeg burde slå til på?http://www.jollyroom.no/barnevogner/vognposer/vintervognposer/nordlys-vognpose-blue-melange