Barnerom :)

Joda, vi har begynt. Men det blir med begynnelse :p mamma har malt for meg. Skal bruke tre billy bokhyller med dører som klesskap (fordi vi har dem fra før), så må få tak i kurver til skapene. Vil helst male skapene innvendig, men tviler på at det blir jeg som gjør det :p Ellers blir barnerommet så som så - 1.20-sengen som står der skal stå, og så får vi se hvor mye mer som blir ordnet. Har funnet et gulvteppe jeg liker, men det er selvsagt gått ut av produksjon for lenge siden.

Får ikke lagt inn bilder siden de er for store...
 
Ingen andre som har startet på barnerommet? :)
Her har jeg fått på plass litt klær i skapet, gleder meg til å fylle det opp enda mer :D
Vis vedlegget 188671
Har startet så smått, men mangler å få inn hyller og skap så må vente til det er på plass. Egentlig litt greit at jeg har det igjen, så jeg har noe å gjøre de neste 12 ukene :D
 
https://www.google.no/search?q=tape...=zN6ZV4yZI4eZsAHp5pHoDQ#imgrc=Fqes4Ff0jrtiCM:
search


Vi tenker på lillebytapet :)
 
Vi har også begynt. Fått opp kommode, seng, bilder på veggen og passende belysning i taket (kan dimmes helt ekstremt svakt). Bilde ligger på "barnerom"tråden i skjult forum.

Ellers kom jeg over dette bildet i går og syns det var ganske kult:

saraomariekklivbarnrum2_0_0_0.jpg
 
Har fått malt og hengt opp litt hyller og skrudd sammen senga. Gleder meg til å få gjort det helt ferdig :)
Vis vedlegget 188811
Nydelig farge:) vil du dele fargekoden?:) nå venter jeg jente denne gang, men har to gutter. Kanskje jeg må male om minstemann sitt rom :) :)
 
Nydelig farge:) vil du dele fargekoden?:) nå venter jeg jente denne gang, men har to gutter. Kanskje jeg må male om minstemann sitt rom :) :)
Ja, fargen er kjempe fin! Er veldig fornøyd med den! :)
Jeg vet ikke om spannet står i boden eller om det er kastet, men jeg skal se i morgen, så skal du selvfølgelig få fargekoden om jeg finner den :)
 
Er det noen som har gode forslag til farge på veggen på jenterom? :D
 
Back
Topp