Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er for å forebygge krybbedød. Det diskuteres om bakterier som er ukjent for spebarn kan være farlig, selv mellom søsken, men vet ikke om det er godt dokumentert. Jeg kommer til å kjøpe ny for å være sikker, men dynene her har også blitt brukt lite (bare blitt sparket av) så da beholder jeg demHvorfor anbefales egentlig ny madrass?![]()
Er også det at madrassen kan ha mistet sin fasthetDet er for å forebygge krybbedød. Det diskuteres om bakterier som er ukjent for spebarn kan være farlig, selv mellom søsken, men vet ikke om det er godt dokumentert. Jeg kommer til å kjøpe ny for å være sikker, men dynene her har også blitt brukt lite (bare blitt sparket av) så da beholder jeg dem![]()
Åja, skjønner. Ikke hørt om før!Det er for å forebygge krybbedød. Det diskuteres om bakterier som er ukjent for spebarn kan være farlig, selv mellom søsken, men vet ikke om det er godt dokumentert. Jeg kommer til å kjøpe ny for å være sikker, men dynene her har også blitt brukt lite (bare blitt sparket av) så da beholder jeg dem![]()
Bruker samme dyner som storesøster hadde, er bare å vaske på 60 grader også putte i tørketrommel med tennisballer, så blir de så god som ny!![]()
Er heller ikke så overbevist om samsoving er av det smarteste.
I forhold til krybbedød tror jeg det er farligere med bamser, koser ol i sengen. Er heller ikke så overbevist om samsoving er av det smarteste.
I alle fall om dette med bakterier er sant. Tror der er mer bakterier i en voksen seng enn en babymadrass som er brukt en kort stund.
Men om tidligere søsken har sølt i sengen, ville jeg byttet madrass.