Rare testresultater

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Okei... nå skjønner jeg ikke stort. Har i flere dager på rad testet svakt positivt. Sist på tirsdag hvor resultatet var sterkere enn tidligere dager. I dag prøvde jeg cb digital, litt for moro skyld, men den var negativ... har da gått rundt og trudd jeg var gravid siden testene som var positive var likedane som ved forrige graviditet. I tillegg til at jeg er 5 dager forsinket og har symptomer. Kan det bare ha vært innbilning?
 
Den digitale pleier først å slå ut på 50 mikrogram og de ikke digitale på 25, så er nok bare litt for tidlig med den digitale :)
 
Den digitale pleier først å slå ut på 50 mikrogram og de ikke digitale på 25, så er nok bare litt for tidlig med den digitale :)
Hm.. ja kanskje det bare er det. Den magen min er nesten bekreftelse i seg selv :p med mindre jeg går rundt med innbildt svangerskap... uffameien :p
 
Den digitale pleier først å slå ut på 50 mikrogram og de ikke digitale på 25, så er nok bare litt for tidlig med den digitale :)
Den digitale skal slå ut på 25 miU.Jeg tok blodprøve den dagen jeg fikk positiv digital og da hadde jeg faktisk 21 miU i hcg,så den slo ut litt før fakstisk.
 
Jeg har hatt svaake streker på BT de siste 4 dagene, negativ CLearblue digital i går, men sterk strek på bt igjen i idag (ikm) så da er jeg vel gravid og melder meg inn i aprilgjengen :)
 
Hei. Jeg er i uke 4 ifølge gynekologen, tok en hcg igår og den var på 4000! Målte 3 dager over ikm, og da var den på 207 altså akkurat på 1 uke har den steget fra 207 til 4000 kan det være tvillinger tro :) ?
 
Billigtester er forskjellige de og.. De jeg kjøpte for bare noen uker siden fra tostreker.no så jeg plutselig ikke var sikre for 1 dag etter forventet mens.
Så les på pakningen på dine egne tester, for det er forskjell..
 
Back
Topp