Kjøpt oss vogn idag

Så kjekt da :) vi og har emmaljunga :) håpe du blir fornøyd med det understellet :) vi har lufthjul med faste hjul

Kjøpte vogn i går :P ble en simo kombi, men brukt da :) siden den gamle ble ødelagt. Å guttungen sitter jo fremdeles i vogn.

Vi vurderer samme, men med annet understell :)

Hvor har du bestilt denne? Ble det mye billigere å hente den i Karlstad? Jeg skal ha lik vogn, bare med faste hjul - og de er jo dyre, så jo billigere jo bedre! :p :)
Jeg fikk denne for ca 9000kr fikk litt rabatt, siden dette er 2016mod. Så den er ikke veldig mye billigere. Stelleveske er med i den prisen da!:)

Vi har også en emmaljunga med luft og faste hjul. Men har lyst på en med svingbare denne gang:)
Så greit da :) hadde veldig lyst på svingbare hjul sist. Faste hjul ble så tungt :p men fin vogn på tur :) skulle jeg kjøpt ny vogn nå hadde jeg kjøpt babyjogger :p

Så greit da :) hadde veldig lyst på svingbare hjul sist. Faste hjul ble så tungt :p men fin vogn på tur :) skulle jeg kjøpt ny vogn nå hadde jeg kjøpt babyjogger :p
Vi bor på bygda, med afalt og grusveier. Så er fint å ha begge deler.
Jeg elsker jo emmaljunga :)

Men fra hvilken side? :)
Vi titta på kjopbarnevogn.no
Men bestilte ikkeno, mamma bare reiste innom butikken og tok den derfra!:)
Hadde tenkt å bestille den etter å ha titta litt, men den fargen var veldig vanskelig, hadde vært utsolgt veldig lenge. Så da turte vi ikkeno annet enn å ta den med hjem:)

Back
Topp