Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veit det er tidlig, men mamma var en tur i karlstad så hu plukka med seg vogna i samma slengen.. Vis vedlegget 187985
Vi har også en emmaljunga med luft og faste hjul. Men har lyst på en med svingbare denne gangSå kjekt davi og har emmaljunga
håpe du blir fornøyd med det understellet
vi har lufthjul med faste hjul
Jeg fikk denne for ca 9000kr fikk litt rabatt, siden dette er 2016mod. Så den er ikke veldig mye billigere. Stelleveske er med i den prisen da!Hvor har du bestilt denne? Ble det mye billigere å hente den i Karlstad? Jeg skal ha lik vogn, bare med faste hjul - og de er jo dyre, så jo billigere jo bedre!![]()
![]()
Så greit daVi har også en emmaljunga med luft og faste hjul. Men har lyst på en med svingbare denne gang![]()
Jeg fikk denne for ca 9000kr fikk litt rabatt, siden dette er 2016mod. Så den er ikke veldig mye billigere. Stelleveske er med i den prisen da!![]()
Hvor langt er du på vei?Vi har også kjøpt vognkjøpte faktisk for 3 uker siden, hehe! Utgått modell, så når vi først fant den så turte vi ikke la være
Vis vedlegget 188088
Vi bor på bygda, med afalt og grusveier. Så er fint å ha begge deler.Så greit dahadde veldig lyst på svingbare hjul sist. Faste hjul ble så tungt
men fin vogn på tur
skulle jeg kjøpt ny vogn nå hadde jeg kjøpt babyjogger
![]()
Det er absolutt en fin vognVi bor på bygda, med afalt og grusveier. Så er fint å ha begge deler.
Jeg elsker jo emmaljunga![]()
Vi titta på kjopbarnevogn.noMen fra hvilken side?![]()