Bli gravid igjen?

renatheja

Betatt av forumet
Noen her som er gravide med barn nr 2? Har en gutt som blei 1 år i går, og har såå lyst på en til. Men det er så skummelt å "hoppe i det". Nesten mer skummelt nå, enn det var med første :p Hvordan syntes dere som har flere enn et barn overgangen fra en til to var?
 
Jeg venter nr to i slutten av November, alt etter plan :D

Frøkna fyller året til lørdag, og i dag er det nøyakig 4 mnd til termin med lillebror :)

Nå har frøkna her vært veldig lite krevende og da, så føler egentlig ikke det er så skummelt.


Gratulerer med dagen i går:)
 
Vi tenker å prøve på nummer to nå mot nyåret :)
 
Gratulerer med dagen som har hvert :)
Nå har ikke jeg planer om flere og eldste var 8,5 når lillebror ble født. Men syntes det har gått overraskende bra. Riktignok hvert tøffe perioder da jeg er alene med de og har ganske begrenset med hjelp, men er helst i sykdomstider jeg syntes det er verst.
 
Takk for svar alle sammen :-D har virkelig lyst å prøve på nr 2 snart! Så planen er at jeg slutter på p pillene igjen når jeg er ferdig med dette siste brettet :p spennende! Begynner å jobbe igjen i august, så gruer meg litt til å si at jeg er gravid igjen, når den tid kommer, etter et år i permisjon nettopp! Men sånn er det vell :p de må jo nesten regne med at jeg vil ha flere barn :) Hehe
 
Jeg venter nr to i slutten av November, alt etter plan :D

Frøkna fyller året til lørdag, og i dag er det nøyakig 4 mnd til termin med lillebror :)

Nå har frøkna her vært veldig lite krevende og da, så føler egentlig ikke det er så skummelt.


Gratulerer med dagen i går:)


Takk for det :)
Og gratulerer med en prins i magen!

Lillegutt her har heldigvis også vært lite krevende, så har vært overraskende lite slitsomt. Håper virkelig det fortsetter med eventuelle neste barn :)
 
Gratulerer med dagen som har hvert :)
Nå har ikke jeg planer om flere og eldste var 8,5 når lillebror ble født. Men syntes det har gått overraskende bra. Riktignok hvert tøffe perioder da jeg er alene med de og har ganske begrenset med hjelp, men er helst i sykdomstider jeg syntes det er verst.


Tusen takk :) åh, husker jeg var nesten 8 år, nå min lillebror blei født! Såå fantstisk!

Beundrer alenemødre! Jeg syntes det er tøffe perioder, selv med mann. Og klarer ikke se for meg hvordan jeg skulle klart mye alene. Så all respekt til deg <3
 
Er gravid igjen. Fyrste blir 1 neste veke, og termin i midten av januar. Så akkurat 1,5år mellom. Heilt perfekt tenke eg! ☺
 
Tusen takk :) åh, husker jeg var nesten 8 år, nå min lillebror blei født! Såå fantstisk!

Beundrer alenemødre! Jeg syntes det er tøffe perioder, selv med mann. Og klarer ikke se for meg hvordan jeg skulle klart mye alene. Så all respekt til deg <3

De har et veldig tett forhold så det er veldig gøy :) takk for det ❤ Ja det vil alltid være tøffe tider om man er en eller to :)
 
Er gravid, og venter nr 2 i slutten av november/begynnelsen av desember :) lille E er akkurat bikket året :) dette var planlagt i den forstand at vi brukte ganske lang tid på å bli gravide med henne, så vi regnet med.det ville ta litt.mer enn to mnd å bli gravide igjen.. den gang ei :p heldigvis er hun en fantastisk baby sett bort i fra kolikk første 12 ukene. Det er først nå jenta viser at hun virkelig har vilje av stål og er enda staere enn både mamman og åpen tilsammen :p vi vet ikke hva.vi får enda da den ikke ville vise oss på Oul, men tenker at den tette alderen gjør at de får masse glede av hverandre :)
 
Jeg er gravid igjen, lille er nå 13 måneder. Termin i April :) Hadde håpet på rundt 2 års aldersforskjell, men det kan man jo ikke velge ;) Tror de kommer til å få et tett bånd når de er så nære i alder :)
 
Fekk positiv test i dag Termin i april, alt etter planen. Hadde kanskje prøvd før om det ikkje var for permisjonspeng, då eg er i ulønna permisjon no.
Tenker det blir noen slitsomme år fremover, men at ungane får godt selskap i kvarandre.
 
Last edited:
Gratulerer til alle som er gravide igjen :)

Kjenner jeg blir misunnelig på dere, men har 3 barn (5 1/2, 3 1/2 og 13 mnd) så her har vi ikke tenkt å få flere barn nå :) har to jenter først med 21 mnd mellomrom og synes det var veldig greit å få de såpass tett. De har hatt mye glede av hverandre. 2 år og 9 mnd fra mellomste til lillebror. Her har alle veldig stor glede av hverandre og merker at lillebror kjeder seg veldig om jentene er hos besteforeldre på overnatting o.l :p Nå har vi vært kjempeheldige med å få barn som sover fra kl18/19-8, med litt nattamming, fra de har vært 3-4 mnd (selvsagt periodevis mer uro da) og generelt vært veldig rolige..
 
Vi prøver å bli gravide nå, inne i pp 2 :) W ble 1 år på fredag som var! Jeg er utålmodig håper det skjer snart. Brukte 13 mnd første gangen. Begynner å jobbe om to uker, men jeg bryr meg ikke om jobben får sjokk om jeg fort blir gravid. De vet at vi vil ha flere barn ;)
 
Back
Topp