Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Har ennå ikke fått tilgang her :( men antar Daim er litt opptatt med nyfødt. :) Er det noen andre som kan gi tilgang?
 
Tror ikke jeg vet hvordan jeg sender pm da, haha. :D jeg har skrevet til deg et sted, men det var jo ikke privat siden flere hadde skrevet der. :)
Trykk på nicket mitt og på konvolutten.
Du har sikkert skrevet på profilsiden min, jeg får ingen varsler når noen skriver der og vil gjerne ha orden så da ønske jeg pm :)
 
Trykk på nicket mitt og på konvolutten.
Du har sikkert skrevet på profilsiden min, jeg får ingen varsler når noen skriver der og vil gjerne ha orden så da ønske jeg pm :)
Får ikke opp noe konvolutt når jeg er på mobil og iPad. Har prøvd å logge inn på PC, men der får jeg opp at jeg ikke har bruker. Prøvde med glemt passord, men får fortsatt ikke logget inn hverken på PC eller i forumappen.
 
Trykk på nicket mitt og på konvolutten.
Du har sikkert skrevet på profilsiden min, jeg får ingen varsler når noen skriver der og vil gjerne ha orden så da ønske jeg pm :)
Har sendt deg pm! Usikker på om du har fått de opp?
 
Trykk på nicket mitt og på konvolutten.
Du har sikkert skrevet på profilsiden min, jeg får ingen varsler når noen skriver der og vil gjerne ha orden så da ønske jeg pm :)
Har ikke fått tilgang enda, har jeg gjort alt riktig? :)
 
Jeg har sendt melding men har ikke fått tilgang. Noe spes man må gjøre? Har over 50 "innlegg".
 
Back
Topp