Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra marsforumet og kopierer like godt inn et svar fra ifjor høst som jeg ga til en annen som ville høre erfaringer med denne vogna (vi er fortsatt like fornøyd med vogna nå etter to års brukVurderer denne vogna. Trenger en bagdel som er grei å bære på da vi bor i andre etasje uten heis. Den virker veldig bra ut i fra hva jeg ser for meg, men vil gjerne høre deres erfaringer![]()

Jeg skjønner hva du mener, men det er bare en vanesak. Og for meg som har hatt en veldig nysgjerrig unge så har akkurat det vært perfekt. Men med en vognpose er det lunt og godt(og samtidig får barnet godt med luft på varme sommerdager)Jeg syns barnet sitter "utenpå" vogna i sportsdelen? Ser lite lunt ut?
Jeg syns barnet sitter "utenpå" vogna i sportsdelen? Ser lite lunt ut?
Hva mener du? Har du bilde for å vise forskjell på vogntyper der man sitter ulikt for eks?Vil gjerne se da jeg er helt grønn på barnevogner
![]()
Hvis du feks googler en emmaljunga vil du se at barnet sitter dypere inni vogna, som om vogna omslutter barnet på en annen måte enn bugaboo. Hvis du bor en plass med vind og vær er det en fordel at barnet har det litt lunere syns jeg.
Hvis man kjøper Emmaljunga Edge Duo - får man med sportsdel da?![]()
Jepp!
Det er lenge siden sist vi hadde småbarn og jeg husker ikke hvordan den forskjellige emmaljungane er, men sjekk om du kan få med svingbare hjul, det er så mye mer komfortabelt å trille med.
Alle fire årstider på en dag her også, så da trenger vi en vogn hvor barnet kan gjemme seg godt inni.