Trening uke 29

Momofmany

Forumet er livet
Sleng dere med :) Skravle, logge, osv.

Man: Hvile
Tirs: Fullkropp styrkeøkt 1,5time.
Ons: Nedvask av leilighet..
Tors: Kjøre bil hele dagen
Fre: Tur
Lør: Tur med vogn, mange oppoverbakker
Søn: liten tur.

Vet ikke hvor mye det blir når vi er bortreist da, men fikk høre der va ei fin turløype rett ved hotellet :)
 
Last edited:
Vi drar til Rhodos onsdag, så er spent på hvor mye trening det blir. Men blir mye gå og hverdags aktivitet, så håper det holder allikevel.
I morgen og tirsdag MÅ jeg få jogget en halvtime hvertfall.
 
Planen er å trene i morgen, tirsdag og torsdag. Fredag noe usikker, da vi skal til byen med en bil og gjerne i Kongeparken med unga. Lørdag er Gladmaten og Tattoo Convention. Så satser på dansing :p
 
Må bare se ann hodet. Har slitt hele helga med migrene og er fremdeles ikke god. Så håper den er bedre til i morgen da. Mye bedre :)
 
Min kommende uke håper jeg ser slik ut :) Mulig jeg bytter om dagene på styrketrening (må ha én treningsfri dag mellom hver økt), ellers håper jeg på fint vær. Har også bestilt meg sparkesykkel idag så satser på den kommer raskt slik at jeg får testet :) Klarer ikke sykle pga astmaanfall, og jogging blir det lite av nå med all allergien ;)

Mandag: gjennomført styrketrening fullkropp
Tirsdag: ble bare en liten tur
Onsdag: gjennomført styrketrening fullkropp
Torsdag: ingen planer
Fredag: planlagt styrketrening fullkropp
Lørdag: ble plutselig båten i helgen så da blir det bading - håper på noen langturer frem og tilbake
Søndag: ingen planer
 
Last edited:
Hva spiser dere etter en treningsøkt?
Her blir det som regel banan, i dag har jeg prøvd havregryn med melk og honning, kjempe godt ;)
 
Hva spiser dere etter en treningsøkt?
Her blir det som regel banan, i dag har jeg prøvd havregryn med melk og honning, kjempe godt ;)
Spiser det jeg har lyst på eller ingenting :) før var jeg veldig nazi og drakk proteinshake osv men fant ut at det ble bare ekstra kalorier av det, for etterpå hadde jeg jo alltid lyst på mer mat.. Blir så sulten av å trene! :/
 
Uff det blir så late morgener, unskyldningene kommer i fleng med ett jeg blir vekt! Sukk. Det har hittil bare blitt et malingsstrøk på ei seng, gjorde bare vondt for ryggen. Ingen trening ennå.
 
Man: jogge/gå tur på ca 4,5 km
Tirs:
Ons:
Tors: Reiser på tur.
Fre:
Lør:
Søn:

Har barnefri i to uker, så vil prøve å være flink mens lillegull er hos pappaen sin :)
 
Dagens treningsøkt: trilletur opp og nedoverbakker 2,5 timer ✅
 
Spiser det jeg har lyst på eller ingenting :) før var jeg veldig nazi og drakk proteinshake osv men fant ut at det ble bare ekstra kalorier av det, for etterpå hadde jeg jo alltid lyst på mer mat.. Blir så sulten av å trene! :/
Proteinshake tror jeg er kun for folk som er over middels glad i å trene, for de fleste holder det med et par glass melk om dagen , og noen osteskiver :)
Må ha mat etter trening jeg i hvertfall,hvis ikke blir helt ødelagt dagen etter på :)
Fant ut at formen min er 80% mat og 20% trening, derfor prøver jeg å ikke spise for mye av fett mat. Men det er ikke så enkelt :) noen ganger har jeg ikke energi til å lage mat, så da blir det fort en grandis til middag :)
 
Dagens trening: gåtur med 8 kg jente i bæresele, 7 km i bratte opp og nedoverbakker :) ✅
 
Idag ble det en liten joggetur på 1 km med eldste, og en sykkeltur på 10 km:)
 
Dagens trening: gåtur med jenta mi , 11 km opp og nedoverbakker :) solbrent på armer:(
 
Back
Topp