Trening uke 29

En tråd i 'Vi som slanker oss utenom slankekrigen' startet av Mammai08, 17 Jul 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Momofmany Forumet er livet

Sleng dere med :) Skravle, logge, osv.

Man: Hvile
    Tirs: Fullkropp styrkeøkt 1,5time.
    Ons: Nedvask av leilighet..
    Tors: Kjøre bil hele dagen
    Fre: Tur
    Lør: Tur med vogn, mange oppoverbakker
    Søn: liten tur.

Vet ikke hvor mye det blir når vi er bortreist da, men fikk høre der va ei fin turløype rett ved hotellet :)

Last edited: 24 Jul 2016
  2. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Vi drar til Rhodos onsdag, så er spent på hvor mye trening det blir. Men blir mye gå og hverdags aktivitet, så håper det holder allikevel.
    I morgen og tirsdag MÅ jeg få jogget en halvtime hvertfall.

• Liker Liker x 1
  3. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Planen er å trene i morgen, tirsdag og torsdag. Fredag noe usikker, da vi skal til byen med en bil og gjerne i Kongeparken med unga. Lørdag er Gladmaten og Tattoo Convention. Så satser på dansing :p

4. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Må bare se ann hodet. Har slitt hele helga med migrene og er fremdeles ikke god. Så håper den er bedre til i morgen da. Mye bedre :)

5. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Min kommende uke håper jeg ser slik ut :) Mulig jeg bytter om dagene på styrketrening (må ha én treningsfri dag mellom hver økt), ellers håper jeg på fint vær. Har også bestilt meg sparkesykkel idag så satser på den kommer raskt slik at jeg får testet :) Klarer ikke sykle pga astmaanfall, og jogging blir det lite av nå med all allergien ;)

Mandag: gjennomført styrketrening fullkropp
    Tirsdag: ble bare en liten tur
    Onsdag: gjennomført styrketrening fullkropp
    Torsdag: ingen planer
    Fredag: planlagt styrketrening fullkropp
    Lørdag: ble plutselig båten i helgen så da blir det bading - håper på noen langturer frem og tilbake
    Søndag: ingen planer

Last edited: 21 Jul 2016
  6. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Hva spiser dere etter en treningsøkt?
    Her blir det som regel banan, i dag har jeg prøvd havregryn med melk og honning, kjempe godt ;)

7. Momofmany Forumet er livet

Spiser det jeg har lyst på eller ingenting :) før var jeg veldig nazi og drakk proteinshake osv men fant ut at det ble bare ekstra kalorier av det, for etterpå hadde jeg jo alltid lyst på mer mat.. Blir så sulten av å trene! :/

8. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Da ble det 2 km trilletur for å få minste til å sovne:)

• Liker Liker x 2
  9. Momofmany Forumet er livet

Uff det blir så late morgener, unskyldningene kommer i fleng med ett jeg blir vekt! Sukk. Det har hittil bare blitt et malingsstrøk på ei seng, gjorde bare vondt for ryggen. Ingen trening ennå.

10. Tonemor87 Glad i forumet

Man: jogge/gå tur på ca 4,5 km
    Tirs:
    Ons:
    Tors: Reiser på tur.
    Fre:
    Lør:
    Søn:

Har barnefri i to uker, så vil prøve å være flink mens lillegull er hos pappaen sin :)

11. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Dagens treningsøkt : gåtur med ca 8 kg ekstravekt ImageUploadedByBV Forum1468857663.388080.jpg

• Liker Liker x 2
  12. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Dagens treningsøkt: trilletur opp og nedoverbakker 2,5 timer ✅

13. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Proteinshake tror jeg er kun for folk som er over middels glad i å trene, for de fleste holder det med et par glass melk om dagen , og noen osteskiver :)
    Må ha mat etter trening jeg i hvertfall,hvis ikke blir helt ødelagt dagen etter på :)
    Fant ut at formen min er 80% mat og 20% trening, derfor prøver jeg å ikke spise for mye av fett mat. Men det er ikke så enkelt :) noen ganger har jeg ikke energi til å lage mat, så da blir det fort en grandis til middag :)

14. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Dagens trening: gåtur med 8 kg jente i bæresele, 7 km i bratte opp og nedoverbakker :)

15. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Idag ble det en liten joggetur på 1 km med eldste, og en sykkeltur på 10 km:)

• Liker Liker x 1
  16. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Dagens trening: gåtur med jenta mi , 11 km opp og nedoverbakker :) solbrent på armer:(

17. Momofmany Forumet er livet

I går ble det en tur, skal på tur nå snart også :)

Del denne siden