Igangsettelse

Samme her :-) Regner med jeg får det! Skal holde dere oppdatert - men blir nok etter deg da jeg har helt i slutten av August (blir vel igangsatt rundt din termin, hehe❤️). Spennende - gleder meg sånn!!!
Gleder meg så mye selv! Altså, to uker er ikke lenge, men føles ut som en evighet allikevel! ❤️ haha

Da har han vokst lite, men husk at det er en feilmargin der også! Så lenge babyen din er frisk så er det det beste ❤️ håper alt går bra til og hils oss gjerne oppdatert ☺️☺️
Ja, jeg regner nesten med at de har feilberegnet litt. Men han er liten sier de. Men vi forbereder oss på alt, og så ser vi hva de mener nå på fredag. Så klart kommer det oppdatering. Lykke til videre til deg. Kos deg med å forberede de siste ukene du ha igjen.

Alt er fortsatt bra med lillemor! Hun har vokst mere da. Forrige gang var det + 5%, nå +14% :o fortsatt normalt iflg legen, men helst ikke mye større nå! Uansett, ny kontroll 3 dager før termin (som er 28. Juli) for å sjekke og avtale igangsettelse rundt termin. De vil ikke at jeg skal gå over, iallfall ikke mye :)
Som hun sa, hadde jeg brukt insulin hadde jeg blitt satt igang denne uken :)

Da har jeg våre på Svangerskapskontroll og legen min ville ta glukosetest på meg i dag da babyen vokser seg så fort større og jeg har hatt sukker i urinen en gang osv...
Jeg klarte, og prate henne fra det. Da jeg ikke kommer til, og klare å beholde det nede uansett. Det vil være til ingen nytte.
Så hun vil se at resultatene fra neste vekstkontroll som er på mandag 36+0.
Fikk beskjed om å styre unna sukker, så jeg kjøpte inn 3 kurver med nektariner, og en kurv med bringebær :p
Nå er hun spendt, og jeg like så på hva jeg får vite mandag. Hun sa de mulig ville si at de ville sette meg i gang før termin pga veksten. Det hadde våre noe det :D føde FØR termin for en gangs skuld :o :p

Ellers så lå hodet ned som jeg trodde. Måtte det bare vare :)

Jeg blir satt igang også. Insulinregulert svangerskaps dia her også. Men jeg skal på kontroll nå på fredag Pga veldig liten baby og lite vekst de siste ukene. Så har fått beskjed om å ta med meg fødebag, og belage meg på å bli satt igang før tiden. For en uke siden var han bare 2000g og da var jeg i uke 36, så en liten kar som bare hadde lagt på seg 30g på 2,5 uke. Så er kjempe spent nå. Har ikke fått noen dato, men fått beskjed om at de ønsket å sette igang rundt 38-39 siden det er insulinregulert. Men ikke noe mer konkret enn det. Så blir spennende. Jeg er litt små skeptisk til å bli satt igang faktisk. Men det gåt vel veldig fint. Er mitt tredje svangerskap da, så bør gå fint å bli satt igang også. Bra du har fått en dato å forholde deg til.
Oi. Håper ikke det er morkaken som har problemer. Sjekker de blodstrømmen når du er på kontroll? Jeg går jevnlig på vekstkontroll pga liten baby og morkakeløsning i forrige svangerskap. De sjekker blodstrømmen inn til livmor og i navlesnoren hver gang. Men godt du går jevnlig til kontroll uansett og blir passet på.

Oi. Håper ikke det er morkaken som har problemer. Sjekker de blodstrømmen når du er på kontroll? Jeg går jevnlig på vekstkontroll pga liten baby og morkakeløsning i forrige svangerskap. De sjekker blodstrømmen inn til livmor og i navlesnoren hver gang. Men godt du går jevnlig til kontroll uansett og blir passet på.
Jada, har vert til kontroller nesten hver uke. Har vert så mye på sykehuset at alle der inne kjenner meg, Hehe. Blodstrømmen ser helt fin ut også. Så veldig rart i grunn. Kommende storebror var 4,5 kilo. Så er stoooort forskjell. Storesøster var helt normal på 3,2kg. Og siden jeg har svangerskapsdiabetes så er det rart han er så liten. Men blir veldig godt passet på. Men blir nok baby på oss før termin vertfall. Og den er 7 august. Så blir spennende fremover disse ukene.

Jada, har vert til kontroller nesten hver uke. Har vert så mye på sykehuset at alle der inne kjenner meg, Hehe. Blodstrømmen ser helt fin ut også. Så veldig rart i grunn. Kommende storebror var 4,5 kilo. Så er stoooort forskjell. Storesøster var helt normal på 3,2kg. Og siden jeg har svangerskapsdiabetes så er det rart han er så liten. Men blir veldig godt passet på. Men blir nok baby på oss før termin vertfall. Og den er 7 august. Så blir spennende fremover disse ukene.
Ja det var veldig stor forskjell på barna. Men så lenge alt er iorden så er det nok ikke noe å bekymre seg for. Jenta mi var liten og ble født på termin. Men hun var full av energi og det var ingenting i veien med henne. Så det trenger ikke å bety noe. Greit å slippe å gå helt til termin. Da er det jo ikke mange ukene igjen :)

Jeg skal settes igang på søndag! Da er jeg 38+1. Mange følelser i sving :-)
Oi!!! Blir juli-baby på deg da:) Så utrolig kjekt. Forstår godt at følelsene er i sving. Sa nettopp til ei venninne at det begynner å bli litt Lotto på når frøet har tenkt seg ut etter hvert:p
Snart har du den lille i armene!!:)

Ja det var veldig stor forskjell på barna. Men så lenge alt er iorden så er det nok ikke noe å bekymre seg for. Jenta mi var liten og ble født på termin. Men hun var full av energi og det var ingenting i veien med henne. Så det trenger ikke å bety noe. Greit å slippe å gå helt til termin. Da er det jo ikke mange ukene igjen :)
Helt innafor å slippe å gå helt til termin ja. Og slik det kjennes ut så er denne karen full av energi også. Så håper på en frisk og rask gutt som bare trekker gjennomsnittet litt ned på alle de andre. Så er det jo en feilmargin også, så mulig han er litt større enn de tror. Men blir spennende å se.

Back
Topp