Hun har bursdag i desember, men finner man på salg, så finner man på salgNår har hun bursdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har bursdag i desember, men finner man på salg, så finner man på salgNår har hun bursdag?
Da er det artig for meg.Om barnet liker det![]()
Det syns jeg også.Kult fly det![]()
Klart det, kjøper jo selv på salg så skjønner denHun har bursdag i desember, men finner man på salg, så finner man på salg
Min likte aldri DuploDa er det artig for meg.
Grei pris det daDet syns jeg også.
Så det før i dag mens jeg hadde med meg frøkna så måtte dra tilbake i kveld.
Hadde så lyst til å gi henne det med det samme, hun siklet på det.
Var satt ned fra kr 999,- til kr 499,50
Kanskje han ville takke for billettene?Det var herlignå venter jeg bare på at gubben skal komme hjem fra kino
![]()
Veldig bra syns nå jeg.Grei pris det da![]()
Godt å få slike ting i boks.Fått kjøpt bursdagsgave til frøkna![]()
5 måneder og 3 dagerGodt å få slike ting i boks.
Lenge til hun har bursdag?
Det er akkuratt sånn det er her å. Er ikke alltid han orker, men jeg kan ikke si "nei vettu hva han orker ikke snakke med deg"haha. Av og til frister det å si det
![]()
Hva likte han å leke med helst da?Min likte aldri Duplo
Jeg har kjøpt på lekekassen til 53 % nedsatt men kun der jeg har funnet daVeldig bra syns nå jeg.
Sjeldent jeg finner helt nede i 50%
Togbane er også gøy!Playmobil
Togbane![]()
Hehe litt for lenge til og begynne å telle ned sånn vel?5 måneder og 3 dager![]()
Du spurte, jeg så på hvilken dato det er i dag og svarteHehe litt for lenge til og begynne å telle ned sånn vel?
Men greit å få ting på salg!![]()
Jaja du svarte ihvertfall ikke med bare dagerDu spurte, jeg så på hvilken dato det er i dag og svarte![]()
156 dagerJaja du svarte ihvertfall ikke med bare dager![]()