Magefølelsen er jente, men tidlig ul sa gutt. Har ei jente fra før. Gjennstår å se på oul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også magefølelse på gutt, siden det var så annerledes enn forrige gang. Men jeg tok feil, i magen er det en jente tilSkal på første UL i morgen. Gravid for 2.gang. Magefølelse på gutt, siden jeg har opplevd dette svangerskapet som ganske annerledes enn første gang. Men jeg tok feil på kjønnet under første graviditet ;-)
Jeg hadde også magefølelse på gutt, siden det var så annerledes enn forrige gang. Men jeg tok feil, i magen er det en jente til![]()

Så mors magefølelse hadde rett denne gangen. Er vårt første barn,så det er ekstra sats
Om det blir så mye rosa er nå en annen sak Jeg tror jenteVi skal ikke vite hva det er
![]()

Så spennende! Skal dere ikke vite?Sist var jeg sikker på det var en gutt. Men tror ønske om en, overskygget magen som gjentatte ganger fortalte det var jente. Noe det var. Denne gangen vet jeg rett og slett ikke om det samme skjer igjen. Har fortsatt lyst på en gutt. Men er overbevist om at det er en jente, da denne må ha blitt til enten først eller sist i fruktbarhetsperioden. Men tror magen sier gutt. Men det kan være hodet denne gangen også.
Nei vi skal ikke vite. Viste ikke sist heller.Så spennende! Skal dere ikke vite?
Til deg og andre som ikke skal vite, hvor handler dere klær? Har så lyst på kjønnsnøytrale klær selv om jeg vet det er en jente, men butikkene har enten blått eller rosa... Det blir jo kjedelig (og sikkert upraktisk) med bare hvitt og beige![]()
Jeg var OVRBEVIST om at vi ventet en gutt, uten at jeg egentlig visste hvorfor. Var ikke sånn at jeg håpet mer på det ene eller det andre, men kalte babyen hele tiden for "han" og tenkte utelukkende på guttenavn. Men så viser det seg jammen på OUL at vi venter en liten jente, og det med stor sikkerhet ifølge jordmor. Quote fra henne: "hadde dette vært mitt barnebarn ville jeg begynt å strikke rosa". Har vel ikke omstilt meg helt enda, men øver meg på å tenke jentenavn. Utrolig koselig uansettOm det blir så mye rosa er nå en annen sak
![]()