Magefølelse på kjønn

Magefølelsen er jente, men tidlig ul sa gutt. Har ei jente fra før. Gjennstår å se på oul:)

Føler veldig på jente :) tidlig UL sa 90% sikkert jente og skal på ordinær UL neste fredag, så da får vi se :)

Skal på første UL i morgen. Gravid for 2.gang. Magefølelse på gutt, siden jeg har opplevd dette svangerskapet som ganske annerledes enn første gang. Men jeg tok feil på kjønnet under første graviditet ;-)

Skal på første UL i morgen. Gravid for 2.gang. Magefølelse på gutt, siden jeg har opplevd dette svangerskapet som ganske annerledes enn første gang. Men jeg tok feil på kjønnet under første graviditet ;-)
Jeg hadde også magefølelse på gutt, siden det var så annerledes enn forrige gang. Men jeg tok feil, i magen er det en jente til ❤️

Jeg hadde også magefølelse på gutt, siden det var så annerledes enn forrige gang. Men jeg tok feil, i magen er det en jente til ❤️

Det ble en gutt! :-D Var der i dag og fikk se han, en aktiv krabat som omtrent ikke lå i ro :-) Så gøy med en av hvert kjønn, og litt gøy at magefølelsen min stemte denne gangen ;-)

De første ukene etter jeg fant ut at jeg var gravid trodde jeg det var gutt, men gradvis begynte jeg å helle mer mot jente, og rundt uke 12/13 var jeg overbevist om at det var jente. På oul ble jentebaby bekreftet ❤

jeg tror gutt og mannen tror jente. Fikk ikke vite på OUL, så har bestillt ny ul i august :)

Jeg var sikker på at det var en liten gutt inni magen,samboer og svigermor var helt sikker på at det var ei jente. Men på ul så var det vist en liten gutt ja. :Heartblue Så mors magefølelse hadde rett denne gangen. Er vårt første barn,så det er ekstra sats:Heartblue

Jeg var OVRBEVIST om at vi ventet en gutt, uten at jeg egentlig visste hvorfor. Var ikke sånn at jeg håpet mer på det ene eller det andre, men kalte babyen hele tiden for "han" og tenkte utelukkende på guttenavn. Men så viser det seg jammen på OUL at vi venter en liten jente, og det med stor sikkerhet ifølge jordmor. Quote fra henne: "hadde dette vært mitt barnebarn ville jeg begynt å strikke rosa". Har vel ikke omstilt meg helt enda, men øver meg på å tenke jentenavn. Utrolig koselig uansett:Heartred Om det blir så mye rosa er nå en annen sak ;)

Sist var jeg sikker på det var en gutt. Men tror ønske om en, overskygget magen som gjentatte ganger fortalte det var jente. Noe det var. Denne gangen vet jeg rett og slett ikke om det samme skjer igjen. Har fortsatt lyst på en gutt. Men er overbevist om at det er en jente, da denne må ha blitt til enten først eller sist i fruktbarhetsperioden. Men tror magen sier gutt. Men det kan være hodet denne gangen også.

Sist var jeg sikker på det var en gutt. Men tror ønske om en, overskygget magen som gjentatte ganger fortalte det var jente. Noe det var. Denne gangen vet jeg rett og slett ikke om det samme skjer igjen. Har fortsatt lyst på en gutt. Men er overbevist om at det er en jente, da denne må ha blitt til enten først eller sist i fruktbarhetsperioden. Men tror magen sier gutt. Men det kan være hodet denne gangen også.
Så spennende! Skal dere ikke vite?

Til deg og andre som ikke skal vite, hvor handler dere klær? Har så lyst på kjønnsnøytrale klær selv om jeg vet det er en jente, men butikkene har enten blått eller rosa... Det blir jo kjedelig (og sikkert upraktisk) med bare hvitt og beige :(

Så spennende! Skal dere ikke vite?

Til deg og andre som ikke skal vite, hvor handler dere klær? Har så lyst på kjønnsnøytrale klær selv om jeg vet det er en jente, men butikkene har enten blått eller rosa... Det blir jo kjedelig (og sikkert upraktisk) med bare hvitt og beige :(
Nei vi skal ikke vite. Viste ikke sist heller.

Har arvet klær. Min søster har en av hver, så da har jeg både og. Men storesøster har gått like mye om ikke mer i blått en rosa. :-P vanskelig å finne noe nøytralt. Begge har fått sitt eget hentesett. Men de var ikke lett å finne :-(

Jeg hadde på følelsen av at det lå en liten gutt i magen, men trodde det kom til å bli jente.
Grunnen var at mamma har to jenter og søsteren min fikk ei jente først + at broren til mannen min har 2 jenter. Det lå liksom i kortene at det skulle bli jente :P
Det viste seg at følelsen min var riktig, det ligger en liten gutt i magen min :) <3

Jeg var OVRBEVIST om at vi ventet en gutt, uten at jeg egentlig visste hvorfor. Var ikke sånn at jeg håpet mer på det ene eller det andre, men kalte babyen hele tiden for "han" og tenkte utelukkende på guttenavn. Men så viser det seg jammen på OUL at vi venter en liten jente, og det med stor sikkerhet ifølge jordmor. Quote fra henne: "hadde dette vært mitt barnebarn ville jeg begynt å strikke rosa". Har vel ikke omstilt meg helt enda, men øver meg på å tenke jentenavn. Utrolig koselig uansett:Heartred Om det blir så mye rosa er nå en annen sak ;)

Haha, akkurat samme sak her! Har heller ikke helt klart å få hodet med på at vi venter jente, men jordmor sa hun var sikker (99%! Hun hadde ikke lov å si 100%), så får vel stole på dette. Men kjenner jeg har lyst på en UL til for å få dette bekrefta enda en gang :P

Back
Topp