Magefølelse på kjønn

Snelafel

Andre møte med forumet
En uke igjen til vi skal på oul, og siden dette er 3.gang så er vi litt ekstra spente på hvem som skjuler seg i magen :-) Magefølelsen sier gutt, og det hadde vært litt stas siden vi har to jenter. Men det viktigste er jo at alt er bra :-) <3

Hva sa magefølelsen deres, og stemte den?

Min magefølelse sier gutt ❤️ skal til privat ul i morgen for å sjekke at alt er bra etter blødning. Håper hun kan si noe om kjønn da *håper*

Min magefølelse sier jente:happy: skal til ordinær ultralyd på torsdag, så kanskje vi får vite noe da. Har en jente fra tidligere.
Jeg kunne godt tenke meg å ikke vite kjønn, men mannen har så lyst, så ender nok opp med at vi vil vite det om mulig.

magefølelsen er veeldig på gutt :D

men i dag på oul var beina krysset, så får bestille en privat ul og krysse fingrene! men det viktigste er jo at h*n er frisk og har det bra ❤️

Mgefølelsen var jente og det ser ut som det er ei jente der inne :)

Magefølelsen sier gutt, ifølge tul blir det gutt. Så blir spennende og se på oul neste uke

Min magefølelse er forvirret :P men mannen tror jente ❤️

Sambo trodde det ble jente, så da tok jeg det motsatte og begynte å kalle lille for "han". Og jaggu var det ikke jeg som fikk rett. Kan ikke akkurat kalle det magefølelse da men :p

Jeg skal på UL den 21..tror det er jente. Jeg har fra før 3 jenter:) Gubben er hellig overbevist om at det er gutt:)

Magefølelsen sa og sier jente. Men det er gutt ;)

Min magefølelse sier gutt! :) Har oul om litt over en uke, så da får vi forhåpentligvis se :D Men det viktigste er at alt er bra!

Har to jenter fra før. Magefølelsen min sa jente. Tidlig ultralyd sa gutt, jeg tror fortsatt jente sp blir spennende å se på OUL om en uke ;)

Magefølelsen sa gutt veldig lenge. Både fordi jeg var mindre kvalm, hadde andre lyster og alle rundt meg sa det. Strikket til og med et blått sett. Men så kom jeg på en ekstra ul sjekk etter en blødning for å sjekke at alt var bra. Og med en gang jeg så baby følte jeg jente. Var jo så lik kommende storesøster. ❤️begynte da på rosa sett. og oul bekreftet jente. :)

Min magefølelse sier gutt og samboer tror det er en jente, så blir spennende å finne ut av det :)

Jeg tror jente, på ul vart det ikke lett og se, men hun trodde det var en jente:) skal på ul 7 sept igjen

Back
Topp