Skravletråd juli 2016

Får håpe det blir bedre snart.
Vi får se nå når paraceten vel går ut i løpet av en time eller to, om hun da fyker opp sånn som i går eller reelt er på bedringens vei

Ja, men hun skrek bra i kirka hun også :-P Haha. Men det er fordi hun hater å sitte stille. Vil at vi går rundt. Puh. Ja, vet du, hun fikk så mye fint :-) Overveldende.
Åja, da skjønner jeg! Huff, det er ikke noe særlig da :( men godt det er over nå da :)

Vi får se nå når paraceten vel går ut i løpet av en time eller to, om hun da fyker opp sånn som i går eller reelt er på bedringens vei
Ja, håper hun er på bedringens vei!

Ja, håper hun er på bedringens vei!
Håper inderlig det. Det er slitsomt for en liten kropp med feber. Men jeg har ibux som vi kan gi om den spretter opp i 40 i dag også.

Taekwondo drakten til frøkna kom i posten idag :D far var veldig ivrig og måtte prøve før bursdagen hennes

Da har jeg fått hvert hos fysioterapeut med streng beskjed om å bruke bekkenbelte, ikke støvsuge eller plukke ting opp fra gulvet ;)
Også tilbake om ca to uker.

Nå sitter jeg og venter på mannen som kommer om ca 25 min for å gå inn til jordmor Kl 11.
Føles ut som en kjedelig dag!
Da må du høre på fysio og ta det mer med ro!:)

Takk takk :) vi kom oss til butikken, hun har fått sånn fin sykkel med sånn stang så ho mor kan dytte :p ulempen er at den bråker sinnsykt mye, skranglekasse :p men vi kom oss fram og tilbake ;)
Artig med sånn sykkel da:D var poppis her også!

Her var det stille.

Det er over en time til tfd begynner for dagen.

Mannen er borte vekke, trolig dradd for å handle (inkl flytende ibux) han sa han skulle det. Jeg bare fikk ikke med meg at han gikk evt.

Ungene er heldigvis ute med ferievenner. Men det blir litt kjedelig når jeg da sitter helt stille med en veldig varm baby på fanget som dels sover, dels dier, og dere ikke skravler....

(mannen luftet hunden forresten. Jeg hadde glemt at han ropte henne ned. Nå dro han)
Veldig stille her ja:)

Håper inderlig det. Det er slitsomt for en liten kropp med feber. Men jeg har ibux som vi kan gi om den spretter opp i 40 i dag også.
Ja er slitsomt med feber, men godt du har ibux idag da :)

Taekwondo drakten til frøkna kom i posten idag :D far var veldig ivrig og måtte prøve før bursdagen hennes
Selvsagt måtte den prøves før bursdagen hennes, antar hun kanskje ikke var like ivrig som pappaen? ;)

Back
Topp