Yes heia portugalGod kveld ! EM finale heia Portugal !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes heia portugalGod kveld ! EM finale heia Portugal !!
Bakker tilsvarende 120 etasjer er ikke feilFlinka!![]()
Blir spennende detteYes heia portugal
Når har han bursdag da?Jeg har startet å shoppe til bursdagen til kb.
Det greier jeg veldig fint på soverommetMå få ligge å knappa på mobilen jeg, og det får jeg ikke på soverommetdessuten var jeg sulten
![]()
Godt alt er mye bedre, håper du slipper å ha migrene så mye fremover da.Bare innom for å si hei....Ligger i sovesofaen i stua jeg, mens regnet høljer ned ute.....Har tatt det heeelt med ro i dag, da jeg hadde migrene i natt, og ikke lenger kan ta medisinen min.....
En grusom natt, men nå er alt så mye bedre![]()
Før midten av augustNår har han bursdag da?![]()
Syns ikke det er lenge siden han hadde bursdag sist jegFør midten av august![]()
Hvor mange høydemeter vil det tilsvare?Bakker tilsvarende 120 etasjer er ikke feil![]()
DET er det.....Bra du føler deg bedre
Migrene er et hel........vete![]()
Det håper jeg og...har hørt at mange blir bedre under svangerskapet...Godt alt er mye bedre, håper du slipper å ha migrene så mye fremover da.
Ja huff! Våkna kl 07 nokka første gang, og da var det bare å staple på doDet greier jeg veldig fint på soverommet![]()
Verre med alle toalett besøk![]()
God kveld, godt du fikk tatt deg en dupp.God kveld. Småen sover, formen min er endelig bedre, etter at jeg har hatt hodepine to ganger og måtte ha en dupp på dagtid ( uvanlig for meg)
Den teller en trapp som 10ft (3meter). Så rundt 360høydemeterHvor mange høydemeter vil det tilsvare?
Hehe hva var det han trodde du ikke kunne?Nå syns jeg mannen skal begynne å tro på meg når jeg sier "å jo da, jeg vet hvordan jeg fikser det. Jeg er superwoman og klarer ALT"
Greit å få ordnet det nå da jaFør midten av august![]()
Det er en del detDen teller en trapp som 10ft (3meter). Så rundt 360høydemeter
Ja mange blir vel bedre så lov å satse på det besteDet håper jeg og...har hørt at mange blir bedre under svangerskapet...
Ja det er en stor fordelJa huff! Våkna kl 07 nokka første gang, og da var det bare å staple på domen jeg eeeeelsker å legge meg igjen
![]()