Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt 39. Henger på puppen, sover og våkner og drikker. I det minste våte bleier. Litt utilpass, men vi ble enige om at vi utsetter paracet til nærmere leggetid. Hun drikker jo greit, trenger ikke regulere ned temperaturen for å få i henne mat. Gir vi nå går effekten ut like etter at hun sovner. Så bedre å legge henne på "stigende rus" enn på "stigende temperatur"Håper det holder seg sånn og ikke blir verre![]()
Gikk 4,3 kmGikk du langt?
Fin tur detGikk 4,3 km
Det var deilig å bare få ta det med ro ja!Kos ere med barnefri
HahaSer på basseng og måtte le av ene tilbakemeldingen..
Pro: Veldig bra hvis du liker å bade.
Kontra: Dårlig hvis du hater vann.
Må få ligge å knappa på mobilen jeg, og det får jeg ikke på soverommetGod morgen![]()
Kan jo ligge i senga og bare nyte stillheten også![]()
Det hørtes lurt ut!Fortsatt 39. Henger på puppen, sover og våkner og drikker. I det minste våte bleier. Litt utilpass, men vi ble enige om at vi utsetter paracet til nærmere leggetid. Hun drikker jo greit, trenger ikke regulere ned temperaturen for å få i henne mat. Gir vi nå går effekten ut like etter at hun sovner. Så bedre å legge henne på "stigende rus" enn på "stigende temperatur"
Plantet meg i sofaen med tdf på tv jeg, så bare sitter vi her
Når har han bursdag?Jeg har startet å shoppe til bursdagen til kb.
Var det jaHahaja de var jo litt oppenbare pro og kontra
![]()
I august har han dagNår har han bursdag?![]()
På 39,3 ble det paracet nå også ligger jeg på senga og ammer og regner med å bli her en stund. Om mannen kommer seg på trening 1930 får vi se, jeg hadde lettere sjonglert om hun var frisk, men det er hun jo altså ikkeDet hørtes lurt ut!
Stakkar litenhåper hun bedrer seg snart
Hva shopper du?Jeg har startet å shoppe til bursdagen til kb.
Om hun har fått Paracet og spiser greit så burde hun ble bedre frem mot kvelden, ev kan hun jo få en Paracet til natten også om hun har sovet dårlig når hun har feber?På 39,3 ble det paracet nå også ligger jeg på senga og ammer og regner med å bli her en stund. Om mannen kommer seg på trening 1930 får vi se, jeg hadde lettere sjonglert om hun var frisk, men det er hun jo altså ikke
Ok, ja da er du ute i god tidI august har han dag
Flinka!Fornøyd med denne etter en relativ kort fjellturVis vedlegget 186604
Skal bestille på nett og vi drar snart på ferie og ikke hjemme før dagenOk, ja da er du ute i god tidmen skal du bestille på nett (?) er det veldig smart å bestille langt i forvei
![]()
Akkurat nå har jeg kjøpt vanngevær, men skal bestille en del fra ebay ,vi skal ha barnedrinker og må ha diverse greier til å ha i glassetHva shopper du?
Jeg har begynt å se på ebay selv til eldstemann, han ønsker seg ninjago-tema på bursdagen, den grønne, Lloyd er den gjeveste, så jeg har funnet kakebilde, men betaler ille blodpris på sånn 2-300 pluss et par hundre i porto for papptallerken og kopper, vurderer sånne øye-klistremerker om jeg får ensfarget stæsj andre steder, men ikke akkurat på tallerken da, kanskje....