Skravletråd juli 2016

Skal til fysioterapeut på tirsdag så håper på bekkenbelte og et mirakel der! :)
Får du låne det i Sverige?
Her i Norge må man kjøpe det selv dersom man trenger det.
Jeg kunne dessverre ikke bruke det på grunn av andre ryggproblemer

da skjønner jeg at du nyter alt du kan nå <3
jeg elsker å gravid, elsker babytiden! så det blir nok rart når siste barnet kommer. vi vet ikke hvor vi ender, men vi er ikke ferdig med barn enda :) denne gangen orker jeg ikke tanken på ny prøverunde med det første. den var så tøff psykisk for meg...
Det vil heller ikke jeg orke.
Er utredet for habituell abort og mister flere ganger enn vi får barn.
Orker ikke det der en gang til

Får du låne det i Sverige?
Her i Norge må man kjøpe det selv dersom man trenger det.
Jeg kunne dessverre ikke bruke det på grunn av andre ryggproblemer
Man må til fysioterapeut for at de skal bedømme behovet og mener man da får låne, er ihvertfall hva jeg har blitt fortalt.
Satser på det eller krykker ihvertfall for trenger noe som avlaster litt

Det vil heller ikke jeg orke.
Er utredet for habituell abort og mister flere ganger enn vi får barn.
Orker ikke det der en gang til
Samme som meg. Vi har mistet 4 ganske ganske tidlig etter N kom og sent første gang. Håper og ber om at vi slipper det nå ❤️ bruker kondom til jeg er klar. Det vet jeg ikke når jeg blir. Men en dag en dag ! Det er virkelig prøvelse på følelser det å miste ... Ingenting er verre enn det

Samme som meg. Vi har mistet 4 ganske ganske tidlig etter N kom og sent første gang. Håper og ber om at vi slipper det nå ❤️ bruker kondom til jeg er klar. Det vet jeg ikke når jeg blir. Men en dag en dag ! Det er virkelig prøvelse på følelser det å miste ... Ingenting er verre enn det
Vi mistet 3 ganger mellom eldste og frøkna, ble oppdaget i uke 10, MA - døde rundt uke 5.
Nedturen, jeg har gått rundt og trodd jeg hadde vært gravid i de 5 siste ukene - og den hadde vært død..
Hvorfor fortalte ikke kroppen min meg at noe var galt, hvorfor hadde jeg fortsatt å tro jeg var gravid - skyld følelsen
Et håp, er ønske, en drøm som brast, et liv som aldri ble, som aldri fikk lov til å starte..

Mellom Frøkna og Lille U hadde vi en MA i uke 10 og en SA 4+5...

Vil ikke orke en gang til

Vi mistet 3 ganger mellom eldste og frøkna, ble oppdaget i uke 10, MA - døde rundt uke 5.
Nedturen, jeg har gått rundt og trodd jeg hadde vært gravid i de 5 siste ukene - og den hadde vært død..
Hvorfor fortalte ikke kroppen min meg at noe var galt, hvorfor hadde jeg fortsatt å tro jeg var gravid - skyld følelsen
Et håp, er ønske, en drøm som brast, et liv som aldri ble, som aldri fikk lov til å starte..

Mellom Frøkna og Lille U hadde vi en MA i uke 10 og en SA 4+5...

Vil ikke orke en gang til
Det var pent skrevet av det vonde ❤️ vi mistet jo lille jenta vår 18+6. Skulle vært 20 uker jeg. Så kjenner til den følelsen :( og vi hadde en MA uke 6 og en uke 7. Siste måtte jeg til utskrapning og det var bare helt jævlig.
Priser barna høyt! 2 små mirakler ❤️
Håper aldri datteren min opplever dette. Mamma har aldri mistet. Mormor mistet en gang i 3 måned. Sånn ca. Var ikke så lett å vite hvor langt man var på vei på den tiden akkurat

God natt sove godt dere :)

Hva er det med at mini har funnet ut at morgen er kl 5? Klarer å holde han i sengen til rundt 05.30 er jeg heldig men etter det er det håpløst. Så trøtt og kunne trengt noen timer med søvn

God morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost :p

Hva er det med at mini har funnet ut at morgen er kl 5? Klarer å holde han i sengen til rundt 05.30 er jeg heldig men etter det er det håpløst. Så trøtt og kunne trengt noen timer med søvn
Hoho velkommen til min verden :p man blir vant til det :) her så må jeg sove når frøkna skal sove sin første dupp :p

Hoho velkommen til min verden :p man blir vant til det :) her så må jeg sove når frøkna skal sove sin første dupp :p
Mi venter til halv seks. Og ligget fortsatt i senga, men nå gikk broren så jeg må nok stå opp

Når hun sover. Da triller jeg henne...
Hun våkner nemlig når vogna stopper.

Heldigvis deler jeg med mannen så vi sover litt hver sin morgen, dog sover jeg ikke mye mine sovedager, fortsatt jeg som ammer, liksom. Men det hjelper veldig å sove mens de er på badet.

Last edited:
Artig :) denne gangen trodde mannen og bestevenninnen min at de som skulle fikse sist ordnet nå, men nei det skjedde ingenting ... Ble skuffet. Mannen med litt samarbeid av bestevenninnen min som fikset det med N :)
ja egentlig er det jo det, men jeg har hatt så mye å tenke på at jeg helt har glemt det ! Og jeg skal jobbe i dag, og har ikke så mye tid
Ouch!
Har du det meste du trenger da?
ingeting :o
Får sette igang med planlegging ;)
Alt er planlagt har bare Ingenting :P

Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover

Back
Topp