Trondheim brukere

Har dere (med barn/tantebarn) testet ut det nye Leos lekeland på Lade? Var der med tantebarna idag, og det var MYE bedre enn det på Tiller. Gedigent og masse plass til både barn og voksne. Ikke det mest spennende utvalget av mat, men fylte kravene våre ihvertfall :) anbefales på det sterkeste! Gleder meg til jenta i magen blir stor nok til å være med :D
Playdates :-D :-D

Ææææh, Bebito har tatt inn siste rest av 2016 modeller, Emmaljunga!! Ble plutselig dritstressa, da alle vognene blir å øke i pris fra høsten av. Må sende mannen for å kjøpe i morgen :-P

Ææææh, Bebito har tatt inn siste rest av 2016 modeller, Emmaljunga!! Ble plutselig dritstressa, da alle vognene blir å øke i pris fra høsten av. Må sende mannen for å kjøpe i morgen :-P
Tror det er mulig å kjøpe den, og deretter be om å få hente den nærmere termin. Altså de tar vare på den for deg. Også monterer de den for deg :D ihvertfall det venninna mi fikk tilbud om da hun kjøpte den nye typen nx90(?) eller noe sånt :p men de valgte å hente den så fort vogna ble levert ;)

Tror det er mulig å kjøpe den, og deretter be om å få hente den nærmere termin. Altså de tar vare på den for deg. Også monterer de den for deg :D ihvertfall det venninna mi fikk tilbud om da hun kjøpte den nye typen nx90(?) eller noe sånt :p men de valgte å hente den så fort vogna ble levert ;)
Ja det går jo også ann :-) Men den må jo plukkes fra hverandre for å få den i bilen uansett, aner ikke hvor mange deler understellet kommer i når dem bestiller :-P

Ja det går jo også ann :-) Men den må jo plukkes fra hverandre for å få den i bilen uansett, aner ikke hvor mange deler understellet kommer i når dem bestiller :-P
Det er jeg litt usikker på, men tror det er litt mer montering enn å sette bagen oppå understellet ihvertfall ;) blir greit for dere å øve dere på å få den inn i bilen etterpå vettu :D

Gravidyoga, noen som skal begynne på det, og hvor? :-D

De starter med gravidyoga på Femme Aktiv i august :D jeg er medlem der og gleder meg til de begynner! :D
Jeg så at dem skulle ha, men hva koster det for bare kurset? Fant en plass på Ila, som starter i september da :-)

Jeg så at dem skulle ha, men hva koster det for bare kurset? Fant en plass på Ila, som starter i september da :-)
Du må vel enten betale for enkelttimer, eller kjøpe deg klippekort. Antar de har Yoga en eller to ganger i uka. Prisene for klippekort og slikt ligger på nettsiden deres. Husker ikke prisene :p

Du må vel enten betale for enkelttimer, eller kjøpe deg klippekort. Antar de har Yoga en eller to ganger i uka. Prisene for klippekort og slikt ligger på nettsiden deres. Husker ikke prisene :p
Skal ta meg en titt :-) Har jeg riktig uflaks, kræsjer det med jobb :-\

De bruker å ha de fleste gravidtimene på kveldstid pga jobb, men kan prøve å huske å si ifra når de legger ut timeplanen for august :D
Jeg jobber kveld :-P

Har dere noen tips om gode restauranter i Trondheim? Hvilken type mat har de der og evt hva anbefaler dere fra menyen?
Vi spiser endel ute, men går sjelden på en ny plass.

Har dere noen tips om gode restauranter i Trondheim? Hvilken type mat har de der og evt hva anbefaler dere fra menyen?
Benja Siam, ligger på andre siden av mikrobryggeriet:D Thailandsk, masse deilig mat!
O'learys har magisk god spearibs(?) :p
Khao Thai(?) også thailandsk. Spiser stort sett sataymarinert kylling med peanøttsaus der, syns den er veldig god:)
Frati har god mat, type ala carte.
Milano på Nardo brukte vi mye før da vi bodde på den siden av byen.

Benja Siam, ligger på andre siden av mikrobryggeriet:D Thailandsk, masse deilig mat!
O'learys har magisk god spearibs(?) :p
Khao Thai(?) også thailandsk. Spiser stort sett sataymarinert kylling med peanøttsaus der, syns den er veldig god:)
Frati har god mat, type ala carte.
Milano på Nardo brukte vi mye før da vi bodde på den siden av byen.
Vi er ofte på Bangkok i sentrum, Viva Italia ved Voll, og XO på Heimdal. Har vært mye på Una pizzeria på Solsiden, men sluttet å gå der etter de tok vekk min favorittpasta fra menyen der.

Tulla Fischer har kjempegod pizza og en utrolig god burger.
Frati har også sykt god pizza og nydelig pasta.
Ristorantino italiano i Nordre gt har bare generelt god mat.
Frida er en mekisikansk restaurant i Fjordgata som har skikkelig meksikansk mat. Anbefaler på det sterkeste retten de har for 2 personer. Spiser der så ofte som mulig :D

Tulla Fischer har kjempegod pizza og en utrolig god burger.
Frati har også sykt god pizza og nydelig pasta.
Ristorantino italiano i Nordre gt har bare generelt god mat.
Frida er en mekisikansk restaurant i Fjordgata som har skikkelig meksikansk mat. Anbefaler på det sterkeste retten de har for 2 personer. Spiser der så ofte som mulig :D
Tulla fisher spiser jeg endel på :) salatene deres er gode og mettende med brød til :)
Kom på at vi spiser endel på den indiske restauranten ved ravnkloa også. De har fantastisk god mat.

Back
Topp