Har ikke så mye annet å gjøre idag, så får vurdere en ny turbare så dumt at hver tur blir så dyr
![]()
Haha.. kjenner meg igjen i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke så mye annet å gjøre idag, så får vurdere en ny turbare så dumt at hver tur blir så dyr
![]()
Går fint med meg, sett bort fra en del kvalme og halsbrannHei! Hvordan går det med dere?
Lite tips - var innom Babyshop på Sirkus Shopping i går og de hadde en del salg på merker som Lillelam (-30%) og Hust&Claire (-50%) osv. Riktignok ganske utplukket på de minste størrelsene, men jeg fant noe fint![]()
Går fint med meg, sett bort fra en del kvalme og halsbrannTeller ned dager til ny ultralyd, og nyter "late" dager med syk mini og mine eldste som endelig har sommerferie
![]()
Sist svangerskap var ikke kvalmen så plagsom, men i de andre var den verre enn den er nå.. Kaster heldigvis ikke opp lenger nå da, så får vel bare overleve med denUsj, så kjedelig med kvalme :/ hadde du det så sent i de andre svangerskapene og eller? Må være travelt da ja![]()
selv om det sikkert er koselig å ha de hjemme og!
Hei :-D Går faktisk veldig bra igjen nå. Hatt 2 uker med plager, men nå har jeg ferie, og livet føles godt igjenHei! Hvordan går det med dere?
Lite tips - var innom Babyshop på Sirkus Shopping i går og de hadde en del salg på merker som Lillelam (-30%) og Hust&Claire (-50%) osv. Riktignok ganske utplukket på de minste størrelsene, men jeg fant noe fint![]()
Sist svangerskap var ikke kvalmen så plagsom, men i de andre var den verre enn den er nå.. Kaster heldigvis ikke opp lenger nå da, så får vel bare overleve med den
Veldig koselig å ha dem hjemmeLitt mindre stress også, for vi kan jo faktisk late oss litt om morgenen
![]()
Hei :-D Går faktisk veldig bra igjen nå. Hatt 2 uker med plager, men nå har jeg ferie, og livet føles godt igjenNyter bevegelser og magen. Enn du, har du det bra?
![]()
Veldig deiligFint å ikke kaste opp i det minste... men kvalme er uansett ikke noe behagelig! Deilig med late morgener![]()
Det blir godt med ferie til deg og! Har periodevis veldig vondt i ryggen, men ikke noe jeg kjenner hver dag, heldigvis. Håper litt ferie gjør godt for rygg og bekken, og ta det med ro :-*Så bra!Herlig med ferie, min starter også i morgen. Blir helt herlig!
Har litt bekkenplager/ryggplager, men ellers ganske bra
![]()
Det blir godt med ferie til deg og! Har periodevis veldig vondt i ryggen, men ikke noe jeg kjenner hver dag, heldigvis. Håper litt ferie gjør godt for rygg og bekken, og ta det med ro :-*
Med meg går det fintHvordan går det med dere?
Her går det fintHvordan går det med dere?
Her går det veldig bra, men hemmes litt av bekkenet. Ellers så nyter jeg alt av vær som trøndelag har å stille medHvordan går det med dere?
Går bra her. Hadde babyshower i helgen! skal få lagt ut bilder i morgen. Kjenner jenta trykker mer enn sparker nå og det begynner å bli trangt inni der! Håper alt står bra til med deg også.Hvordan går det med dere?
Du er hjertelig velkommen! Vi er flere her som har termin ganske sent i oktober og mest sannsynlig vil få i november, men vi holder oss her likevelHei!Jeg sniker meg litt inn hit. Har vært mest på november, men har termin 31. Oktober, så det kan jo hende at jeg er så heldig å få i oktober. Dette er andre. Venter en liten gutt som er veldig aktiv i magen. Har bekkenløsning, men har så langt klart å holde det på et akseptabelt nivå med fysioterapi og trening. Ellers er formen egentlig ganske fin!
![]()
Går bra med meg og lille i magen. Vi var nylig til en ekstra sjekk på sykehuset fordi jordmor var litt bekymret og ville være sikker på at alt var bra. Alt var fintHer går det veldig bra, men hemmes litt av bekkenet. Ellers så nyter jeg alt av vær som trøndelag har å stille med
Hvordan går det med deg?![]()