ble stille fra meg da jeg ammer. verdens beste kosestund! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og veldig trist jeg aldri skal oppleve det igjenble stille fra meg da jeg ammer. verdens beste kosestund! <3
Gleder meg til å bli "normal" igjenDet skjønner jeg utrolig godt
Flinka duJippi, har klart å skravle meg opp på 8. plass![]()
JadaHåper du er forsiktig med bekkenet ditt![]()
Flink, avhengig, abstinenser etter ferien...Flinka du![]()
Hvordan går det med deg?Fortsatt spent på navnet?
Dersom det blir for ille anbefaler jeg deg å prøve å få tak i krykker, det var redningen for megJadanå har jeg jo ikke snuppa å løpe etter
![]()
Blir vel normal igjen når babyen nærmer seg 6 uker eller der omkringGleder meg til å bli "normal" igjen![]()
Har vært i lekeparken og så på jobb her til 2330God kveld. Hva har dere gjort i dag?
Her er det legging på mini... som sikkert ikke sovner før 22... og mannen er ute å maler huset.
det skjønner jegOg veldig trist jeg aldri skal oppleve det igjen
Utrolig koselig
Det er litt todelt...det skjønner jeggruer meg til den dagen jeg er ferdig med barn... håper jeg kan amme lenge med han
![]()
Håper hun sover nåHar ei som fortsatt ikke har sovnet her![]()
Får sette igang med planleggingKom på nå, at jeg skal arrangere babyshower for en Vennine på søndag![]()
Skal til fysioterapeut på tirsdag så håper på bekkenbelte og et mirakel der!Dersom det blir for ille anbefaler jeg deg å prøve å få tak i krykker, det var redningen for meg
Ja, så bare å glede seg til juletiderBlir vel normal igjen når babyen nærmer seg 6 uker eller der omkring
Føttene mine spiller ikke på lag så søvnen blir det vel heller dårligere medLang dag! God natt
Regner med du sover godt denne natta![]()
da skjønner jeg at du nyter alt du kan nå <3Det er litt todelt...
Jeg er utrolig glad jeg aldri skal gå gravid igjen, liker det virkelig ikke.
Den første tiden med baby er utrolig slitsom dersom man har mer enn 1 barn fra før.
Men å ikke oppleve alderen 1-1,5 år igjen, der er det jeg kommer til å savne mest.
Nyter det alt jeg kan nå
Hahah. AbstinenserFlink, avhengig, abstinenser etter ferien...
Kall det hva du vil![]()