Snakker dere om den fisken fra i går?Så bra. Har hun lagt den ut på bloggen?
Den er ikke lagt ut..
Må vel få gjort det neste gang jeg lager det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakker dere om den fisken fra i går?Så bra. Har hun lagt den ut på bloggen?
Så klart var gjemt derVar den gjemt i gresset???
Da må det ha vært veldig, veldig langt![]()
Lime torsken ligger ikke der, nei..Tror ikke det, om hun ikke har lagt den ut tidligere![]()
Vært på jobbGod kveld. Hva har dere gjort i dag?
Her er det legging på mini... som sikkert ikke sovner før 22... og mannen er ute å maler huset.
Det skjønner jegTror heller ikke jeg kommer til å fortsette å holde det tempoet jeg har holdt de siste par dagene ut månedene heller
Okei, ligger i denne tråden et sted daLime torsken ligger ikke der, nei..
Får legge den der neste gang
Så godt å høreTitter innom 2 minkontrollen gikk bra og jeg har fløtemelk
lillebror og storesøster er veldig forskjellig der. Fikk med D-vitamin. Veldig koselig å treffe bentleif
koset meg sånn
lillebror var en knupp og storesøster så rolig og tålmodig. Fikk hentesettet hun strikket
gleder meg til å bruke det
N fikk såpebobler og hun satt faktisk på fanget hennes
det skjer ikke ofte at hun vil, så ble glad da ja
![]()
Satt ute i over 2 timer vi på en kafé ved meg så nå er jeg solbrent på puppene xD ønsker dere en fin kveld![]()
Det kan hende. Får bare spørre henne om oppskriften når jeg har tatt opp torsken fra fryseren. Men blir ikke før neste ukeTror ikke det, om hun ikke har lagt den ut tidligere![]()
Ok. Ja var den vi snakket om. Får spørre deg om oppskrift når torsken er oppe av fryseren engang i neste ukeSnakker dere om den fisken fra i går?
Den er ikke lagt ut..
Må vel få gjort det neste gang jeg lager det
Effektiv duVært på jobb
Handlet
Hentet pakker
Klippet gress
Still going strong her :/Endelig sovna ungen
Vil ikke sove ?Still going strong her :/
Føler med deg !!!Still going strong her :/
Må være det ogsåEffektiv du
Har hentet prøveskilt til mannen på trafikkstasjonen. Handlet litt. Og koset med mini og frøkena.
Håper det gikk lettere enn fryktetVirker ikke slik. Dag har vi sovet mesteparten av dagen for begge bestemte seg for å være våken i natt :/ nå prøver jeg å legge mini igjen, men tror ikke hun sovner så lett :/
God kveldGod kveld. Hva har dere gjort i dag?
Her er det legging på mini... som sikkert ikke sovner før 22... og mannen er ute å maler huset.
Parken er jo et eldorado for barnHåper det ihvertfall! Og burde være bedre enn å sitte hjemme her ihvertfall![]()
Høres ut som om du har hatt en super dagTitter innom 2 minkontrollen gikk bra og jeg har fløtemelk
lillebror og storesøster er veldig forskjellig der. Fikk med D-vitamin. Veldig koselig å treffe bentleif
koset meg sånn
lillebror var en knupp og storesøster så rolig og tålmodig. Fikk hentesettet hun strikket
gleder meg til å bruke det
N fikk såpebobler og hun satt faktisk på fanget hennes
det skjer ikke ofte at hun vil, så ble glad da ja
![]()
Satt ute i over 2 timer vi på en kafé ved meg så nå er jeg solbrent på puppene xD ønsker dere en fin kveld![]()
Nei.. har vært slik noen kvelder nå. Tror kanskje det ble stille nå.Vil ikke sove ?