Drakk iskaffe og nøt en stille stund i sola på verandaenHva har du spist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drakk iskaffe og nøt en stille stund i sola på verandaenHva har du spist?
Høres utrolig deilig og avslappende utDrakk iskaffe og nøt en stille stund i sola på verandaenSånne derre poser du kjøper fra nescafé. De er kjempegode.
Det var det absoluttHøres utrolig deilig og avslappende ut
Så bra forkjølelsen snart er borte. Være hjemme resten av ferien?Jeg har ferie 2 uker til, en uke tilbake, så en uke fri igjen.
Mannen har 3 uker igjen...
Det går bedre, forkjølelsen er ved å gi seg og det er sol ute![]()
Nei immunforsvaret trenger normalt litt bedre tid men bra du har mye bedre daDen er heldigvis mye bedre enn i går.
Hangler litt fremdeles, men hadde nå ikke regnet med å bli helt frisk over natten heller
Mhm! Så en pose små ting skal opp i boden etterpåEr greit med en rydding bland leiker ibland![]()
Ja første ungenSkjønner den. Første ungen?
Men nyt tiden og senk skuldrene du. Tidlig opp må dere sikkert når evt bhg og perm er over så nyt det![]()
Haha da føler jeg meg ikke så aleneHehe...
Det gjør lille U hele tiden, spesielt dører.
Dersom han vil inn et sted og døren er lukket krabber han bort og står og dunker hodet i døren for å vise han vil inn
Ikke gjør mer enn du makterHar nå også ryddet litt på kjøkkenet og tatt ut og inn av oppvaskmaskinen og begynt å rydde kjøleskapet.
Ikke alt som overlevde at vi var på ferie og jeg orket ikke i går
Oi, så ekkelt!Mannen ble påkjørt. Så glad at han var alene i bilen. Bilen hadde hoppet fremover og var redd den skulle velte. Stor bil som ikke hadde sett han i blindsonen![]()
Så kjent situasjon!Ååååååååååå..........
Jeg er så lei oppførselen til eldste..
Han nekter å rydde rommet sitt og det ser ikke ut, det har vært en konstant diskusjon i flere måneder
Er ikke bare leker som ligger utover, men også søppel.
Han fikk streng beskjed om å rydde søppelet (for det meste diverse plast), ok han fjernet det og la det i en krok på badet...
Ber han putte det i en pose snarest slik at vi kan gå ut med det.
I mellomtiden tok jeg dataen hans.
Han sa han hadde gjort det, jeg sjekket og halvparten var tatt..
Han slo seg totalt vrang.
Ok, da hentet jeg en sort søplesekk og sa han hadde 3 valg, enten legger han alt oppi sekken, eller så gjør jeg det, eller så rydder han...
**Attså, jeg skal hjelpe han, men han må vise litt vilje først
Er nok lurt å sjekke det opp siden det er såpass ofteJa, det er det jeg leste meg frem til i alle fall.
Men når/om det kommer igjen hos min eldste tar vi turen til legen bare for å høre
Hei på deg HopeHei fine damerhjemme alene i kveld
eller mannefri da
Flink du er da! Jeg BURDE ha gjort det. Akkurat lagt minste. Nå sitter jeg på verandaen i ro og mak. Så blir det en liten rydderunde etterpå og så sofaenFått ryddet og tatt støv på rommet til snuppa, må bare få støvsuget og vasket gulv nå! Da hadde et rom hvert ferdig og 5 igjen for må virkelig få ordnet alt nå!
Det hadde vært flott om man har mulighet til detOh ja! Egentlig burde en gå å svømme hver uke![]()
Au da, falt hun?Produktiv dag, vi har handlet og besøkt oldemorlille dro derfra med en kul i panna
men med ett smil om munnen
![]()
Så deilig daSå har mannen begynt ferie, og i morra kommer foreldra mine. Livet leker og jeg er glad. Hvordan går det med dere?
God kveldGod dag damer nå er snuppa i Norge og jeg må snart da ordnet leiligheten!
Går igjennom rommet til snuppa også for leker som ikke trenger å være der![]()