Skravletråd juli 2016

Men om du har funnet en ny du liker litt bedre enn noen annen kan du jo bytte til denne? Er jo lov å bytte 2 ggr i året (utenom flytting) :)
Hun var eneste ledig og det er sjelden det blir ledige her av leger. Venta 6mnd sist

Ja, sier ikke nei takk til ei som sover :-O :-P Men blir så fort usikker når flere kommenterer. Men da skal jeg klappe meg på skulderen, og fortelle meg selv at jeg ikke gjør noe galt :-)
Skjønner den. Første ungen?
Men nyt tiden og senk skuldrene du. Tidlig opp må dere sikkert når evt bhg og perm er over så nyt det ;)

Og var i lekeparken med jenta og søskenbarna hennes fra 12-3. Begynte en time tidligere på jobb og. Så 3 gikk jeg over fra lekeparken og starta (10 meter over veien fra hverandre)

Å er ikke du i Norge?
Greit å få ordnet leiligheten litt, skulle egentlig ha ordnet her i dag jeg også men har ikke orket
Nei, bor i Sverige og snuppa skulle på ferie med familien min.
De reiser mot Kristiansand imorgen ;)
Går sakte men hadde hvert deilig å bli ferdig fort også

Nei, bor i Sverige og snuppa skulle på ferie med familien min.
De reiser mot Kristiansand imorgen ;)
Går sakte men hadde hvert deilig å bli ferdig fort også
Det hadde jeg ikke fått med meg.
Men deilig for henne å kunne besøke familien sin også, selv om det sikkert ikke føles like greit for deg.
Alltid deilig å bli ferdig.
Gleder meg til jeg blir frisk slik at det går litt fortere her

Det hadde jeg ikke fått med meg.
Men deilig for henne å kunne besøke familien sin også, selv om det sikkert ikke føles like greit for deg.
Alltid deilig å bli ferdig.
Gleder meg til jeg blir frisk slik at det går litt fortere her
Bor heldigvis kun to timer unna og lett for begge å møtes i töckfors som blir ca halvveis, da får de også shoppet ;)
Men godt hun får hvert der, nå for begge to siden jeg sliter med vonde kynnere og bekkenløsning så får hun hvert mye mer aktiv der :)

Hvordan er egentlig formen idag?

Bor heldigvis kun to timer unna og lett for begge å møtes i töckfors som blir ca halvveis, da får de også shoppet ;)
Men godt hun får hvert der, nå for begge to siden jeg sliter med vonde kynnere og bekkenløsning så får hun hvert mye mer aktiv der :)

Hvordan er egentlig formen idag?
Den er heldigvis mye bedre enn i går.
Hangler litt fremdeles, men hadde nå ikke regnet med å bli helt frisk over natten heller

Back
Topp