Skravletråd juli 2016

Drakk iskaffe og nøt en stille stund i sola på verandaen :) Sånne derre poser du kjøper fra nescafé. De er kjempegode.
Høres utrolig deilig og avslappende ut

Den er heldigvis mye bedre enn i går.
Hangler litt fremdeles, men hadde nå ikke regnet med å bli helt frisk over natten heller
Nei immunforsvaret trenger normalt litt bedre tid men bra du har mye bedre da :) hjelper jo en del bare det også får du prøve å slappe av så mye du kan :)

Fått ryddet og tatt støv på rommet til snuppa, må bare få støvsuget og vasket gulv nå! Da hadde et rom hvert ferdig og 5 igjen for må virkelig få ordnet alt nå!

Hehe...
Det gjør lille U hele tiden, spesielt dører.
Dersom han vil inn et sted og døren er lukket krabber han bort og står og dunker hodet i døren for å vise han vil inn
Haha da føler jeg meg ikke så alene :p her er greia at når krabber så kan hun se på noe annet å krabbe videre :p samme om hun går mellom oss :p

Har forresten ikke tall på hvor mange ganger hun slår hue inn i sengekavelen vår :p "bang" sier det og hun bare ler :p
Betongpanne som samboer kaller det ;)

Ååååååååååå..........
Jeg er så lei oppførselen til eldste..

Han nekter å rydde rommet sitt og det ser ikke ut, det har vært en konstant diskusjon i flere måneder
Er ikke bare leker som ligger utover, men også søppel.
Han fikk streng beskjed om å rydde søppelet (for det meste diverse plast), ok han fjernet det og la det i en krok på badet...
Ber han putte det i en pose snarest slik at vi kan gå ut med det.
I mellomtiden tok jeg dataen hans.
Han sa han hadde gjort det, jeg sjekket og halvparten var tatt..

Han slo seg totalt vrang.
Ok, da hentet jeg en sort søplesekk og sa han hadde 3 valg, enten legger han alt oppi sekken, eller så gjør jeg det, eller så rydder han...

**Attså, jeg skal hjelpe han, men han må vise litt vilje først
Så kjent situasjon!:rolleyes:
Hvordan gikk det?

Ja, det er det jeg leste meg frem til i alle fall.

Men når/om det kommer igjen hos min eldste tar vi turen til legen bare for å høre
Er nok lurt å sjekke det opp siden det er såpass ofte:)
Her blir det sjekket nå:)

Fått ryddet og tatt støv på rommet til snuppa, må bare få støvsuget og vasket gulv nå! Da hadde et rom hvert ferdig og 5 igjen for må virkelig få ordnet alt nå!
Flink du er da! Jeg BURDE ha gjort det. Akkurat lagt minste. Nå sitter jeg på verandaen i ro og mak. Så blir det en liten rydderunde etterpå og så sofaen :)

Så har mannen begynt ferie, og i morra kommer foreldra mine. Livet leker og jeg er glad. Hvordan går det med dere?
Så deilig da:D
Alt bra her! Mann og barn reiser til svigers i morgen, jeg ser fram til litt alenetid:)

Back
Topp