Skravletråd juli 2016

Nhi skriver i alle fall det. Paracet og ibux

"Anfallsbehandling

Når barn får migreneanfall, bør du gi barnet:

Ro og hvile i et stille og mørkt rom
Rikelig med drikke
Kjølig klut på pannen

Ved milde eller moderate anfall kan barn ha god effekt av smertestillende medikamenter som Paracetamol eller Ibuprofen. Hos barn som er over 12 år, er Sumatriptan nesespray godkjent ved behandling av akutte migreneanfall"
Takk for oppdatering:)
Da ser det ut til å kunne hjelpe noen:)

Takk for oppdatering:)
Da ser det ut til å kunne hjelpe noen:)
Ja, det er det jeg leste meg frem til i alle fall.

Men når/om det kommer igjen hos min eldste tar vi turen til legen bare for å høre

Oh ja! Egentlig burde en gå å svømme hver uke :)
Det gjorde jeg et halvår frem til jeg ble gravid og plaget med bekkenet (jeg kan ikke svømme sånn curl og sånn, bare god, gammeldags brystsvømming med beina sånn ut og sammen) jeg hadde halvtårskort på svømmehallen og gikk på morgensvømming tirsdag morgen før jobb. Det skal jeg sterkt vurdere når jeg er tilbake i jobb. Vi får sponset en god tusenlapp i året for helsebringende tiltak fra jobb, det betalte deler av kortet mitt. Dvs, vi hadde familiekort, men pris for en voksen er mer enn vi får sponset så HMS godkjente den løsningen. Morgensvømming for meg som helsebringende tiltak og svømmehallen med ungene ei helg i ny og ne som bonus

Produktiv dag, vi har handlet og besøkt oldemor :) lille dro derfra med en kul i panna :p men med ett smil om munnen ;)

Så har mannen begynt ferie, og i morra kommer foreldra mine. Livet leker og jeg er glad. Hvordan går det med dere?

Nei jeg fikk ingen kul, men lille J, hun krabba rett inn i en vegg :p
Jeg derimot holdt på å gå rett på en lyktestolpe :eek: kunne endt opp med en fin kul jeg å :p
Hehe...
Det gjør lille U hele tiden, spesielt dører.
Dersom han vil inn et sted og døren er lukket krabber han bort og står og dunker hodet i døren for å vise han vil inn

Det gjorde jeg et halvår frem til jeg ble gravid og plaget med bekkenet (jeg kan ikke svømme sånn curl og sånn, bare god, gammeldags brystsvømming med beina sånn ut og sammen) jeg hadde halvtårskort på svømmehallen og gikk på morgensvømming tirsdag morgen før jobb. Det skal jeg sterkt vurdere når jeg er tilbake i jobb. Vi får sponset en god tusenlapp i året for helsebringende tiltak fra jobb, det betalte deler av kortet mitt. Dvs, vi hadde familiekort, men pris for en voksen er mer enn vi får sponset så HMS godkjente den løsningen. Morgensvømming for meg som helsebringende tiltak og svømmehallen med ungene ei helg i ny og ne som bonus
Åh så deilig å gjøre det slik :) har du mulighet til å starte med det igjen synes jeg definitivt at du ska gjøre det :)

God dag damer nå er snuppa i Norge og jeg må snart da ordnet leiligheten!
Går igjennom rommet til snuppa også for leker som ikke trenger å være der ;)

Back
Topp