Håper det.Lang tilvenning høres lurt utkrysser fingre for at hun får en fin start!
Skjønner deg så godtskulle gjerne ha avlastet deg litt om jeg bodde nærmere...
Teit ting å si, synes du sikkert, men det blir bedre!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det.Lang tilvenning høres lurt utkrysser fingre for at hun får en fin start!
Skjønner deg så godtskulle gjerne ha avlastet deg litt om jeg bodde nærmere...
Teit ting å si, synes du sikkert, men det blir bedre!!![]()
Da er det veldig innafor å stå opp daVåkna 5:30 idagmeeen hun sov halve natta i egen seng, ja du leste rett
![]()
Usj da...Jobb 16-2330 ikveld så det går ikke :9
Så utrolig søtt.Jeg må le litt. Virker til at den lille har fått forståelsen av ordet pupp :-D Om jeg spør om hun skal ha pupp, så gliser ho og gaper![]()
Hun er 5 måneder. Jeg har tenkt det var helt tilfeldig, men virker ikke sånn. Samme reaksjonen hver gangSå utrolig søtt.
Hvor gammel er hun?
Syns det høres veldig riktig ut.Hun er 5 måneder. Jeg har tenkt det var helt tilfeldig, men virker ikke sånn. Samme reaksjonen hver gang![]()
Fin fredag ønskes deg ogsåGod morgen folkens! Ønsker dere alle en fin fredag![]()
God morgenGod morgen![]()
Takk for det søtaÅå...så trist å høreda skjønner jeg at denne måneden er tung..
Klem til deg![]()
Det kan vøre fordi dere tar det før han lommer over i stadiet to daVet ikkehan responderer bra på paracet, så tror ikke det..
Vet ikkehan responderer bra på paracet, så tror ikke det..
Tror eldste har migrene, og da fungerer ikke paracett.Det er vel ikke uvanlig at unger i den alderen bruker paracet mot migrene.
Minner meg på at jeg hadde tenkt å få en time til guttungen hos legen i sommerferien ang hodepine (som paracet fungerer mot), men så har han vært bra nå siste mnd da...så det har jeg glemt ut
Og det er mye verreAbsoluttklager ikke på det nei. Har hørt om de som ikke får i babyen noe som helst
![]()
Håper skyene sprekker opp etterhvertIkke regn, men veldig overskyet.
God dagGod "morgen" jenter.
Sov litt lenge i dag jeg![]()
God trening for hele kroppenDet forståsman blir jo det av badeland!
Veldig mye bedre, men fremdeles ikke helt på toppGod dag
Så deilig da! Formen bedre?![]()
Jeg leste en del om migrene hos barn for en stund siden, og da var førstevalget paracet så vidt jeg forsto. (og gi det tidlig nok) Men det hjelper jo ikke alle.Tror eldste har migrene, og da fungerer ikke paracett.
Vi må gi en blanding av paracett og ibux