Skravletråd juli 2016

Lang tilvenning høres lurt ut:) krysser fingre for at hun får en fin start!

Skjønner deg så godt:( skulle gjerne ha avlastet deg litt om jeg bodde nærmere...
Teit ting å si, synes du sikkert, men det blir bedre!!:)
Håper det. :p en dag må jo det bli bedre:p

Mannen og de eldste er på kino, Lille U sover.

Skal jeg
1. Slenge meg på sofaen og "leke" syk
2. Gjøre husarbeid

Jeg må le litt. Virker til at den lille har fått forståelsen av ordet pupp :-D Om jeg spør om hun skal ha pupp, så gliser ho og gaper :-P

Vet ikke:) han responderer bra på paracet, så tror ikke det..

Det er vel ikke uvanlig at unger i den alderen bruker paracet mot migrene.

Minner meg på at jeg hadde tenkt å få en time til guttungen hos legen i sommerferien ang hodepine (som paracet fungerer mot), men så har han vært bra nå siste mnd da...så det har jeg glemt ut

Det er vel ikke uvanlig at unger i den alderen bruker paracet mot migrene.

Minner meg på at jeg hadde tenkt å få en time til guttungen hos legen i sommerferien ang hodepine (som paracet fungerer mot), men så har han vært bra nå siste mnd da...så det har jeg glemt ut
Tror eldste har migrene, og da fungerer ikke paracett.
Vi må gi en blanding av paracett og ibux

Tror eldste har migrene, og da fungerer ikke paracett.
Vi må gi en blanding av paracett og ibux
Jeg leste en del om migrene hos barn for en stund siden, og da var førstevalget paracet så vidt jeg forsto. (og gi det tidlig nok) Men det hjelper jo ikke alle.

Jeg er usikker på hva som plager min eldste, men det er periodevis. Og tas med paracet, men også noen ganger bare ved å sove det bort, evt prøver han det men ber om paracet for han får ikke sove og da hjelper paracet altså selv om det ikke er tatt "tidlig". Men at man tenger paracet flere ganger i uka er ikke normalt, selv om det går noen uker mellom de ukene....

Back
Topp