⭐️ IKM uke 27 ⭐️

Håper det dukker opp mange fine babystreker her inne denne midtsommer-uken ❤️

Skriv inn dato og evt pp, så fører jeg deg opp ❤️ Masse lykke til alle sammen ☺️


⭐Mandag 4/7 ⭐


⭐Tirsdag 5/7 ⭐


⭐ Onsdag 6/7 ⭐


⭐ Torsdag 7/7 ⭐


⭐Fredag 8/7 ⭐
Kameleon
rosa-frøken - pp1
FrokenFryd - pp1 etter SA


⭐ Lørdag 9/7 ⭐
DiaDem

⭐Søndag 10/7 ⭐
K♡T♡M - pp3
Pjusken90
*Hera* - pp3
Ønskerbaby - pp1 med Pergo
Pippalipp - pp10


❤️ Gravid ❤️
mlor90
rødkløver
Bknotten
Berlioz
Brud86-


:( Tr :(
Lærern
Mirasi
frk_undrer
DrømmerOm2
LilleGull1517
medexa
Mammahjerte86
Hurlumhei
Lanterne
anonaBella

- Forbi IKM -
VildeL - pp1

- Ikke oppdatert -
Alle gode ting er 4? - pp1
mfl3
Huldermamma - pp3
Påtjukkaigjen - pp1​
Påtjukkaigjen her med nytt nick. Jeg er forbi ikm
 
Fantastisk å se alle babystrekene som har tikket inn! :D:Heartred Leit med dere som har fått besøk av tanta - jeg håper virkelig at det snart klaffer for dere alle! :Heartred

Her er det ingen tegn til tanta annet enn murringer som har vært tilstede siden tirsdag.... Inspirert av alle testene som har blitt lagt ut her i det siste, tok jeg en test i dag tidlig.... Og den kunne ikke vært mer blenda! Så her ventes nok tr over helga ;)
 
Der kom hun, tr! Synes litt synd på meg selv nå, men samtidig godt at hun kom på dagen fire uker etter SA, så vet jeg at kroppen har normalisert seg :) Gratulerer til alle som har fått gode nyheter, og lykke til til dere som enda venter :) Dere andre ser jeg vel i IKM uke 31-tråden om litt :D
 
Ikm og negativ test. Absolutt ingen tegn til mensen. De to barna jeg har testet jeg positivt i uke 5 og i midten av uke 4 så alt håp er ikke ute. Men har blitt gravid to ganger til i jakt på nr 3 og har da testet positivt før ikm. Har hatt skikkelig god følelse, ikke stresset i det hele tatt så er litt skuffet nå. Får jo bare se fremover. Vis vedlegget 186252
Den e4 det jo strek på!
 
Der kom hun, tr! Synes litt synd på meg selv nå, men samtidig godt at hun kom på dagen fire uker etter SA, så vet jeg at kroppen har normalisert seg :) Gratulerer til alle som har fått gode nyheter, og lykke til til dere som enda venter :) Dere andre ser jeg vel i IKM uke 31-tråden om litt :D
Kjempebra at det har stabilisert seg så fort da :) Lykke til neste pp! :D
 
Back
Topp