Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men, finner de ingen stederSaba er jo de beste tilbudene etter fødsel syntes jeg❤
Tror det blir Maxi her just in case. Bare redd for at de skal gnisseVis vedlegget 186236 Så på største butikken i nærområdet etter Saba, men fant ikke. Kjøpte to ulike Libresse, men usikker på om jeg skal satse på maxi goodnight eller ultra thin![]()
Jeg ville også testet Saba, men når de ikke har på obs så vet jeg ikke hvor de skulle hattTror det blir Maxi her just in case. Bare redd for at de skal gnisseDet som var så greit med Saba. Men, får bare prøve å se
![]()
Jeg har sett på Kiwi, Rema, Meny, Mega og apoteket. Saba drømmen har jeg gitt oppJeg ville også testet Saba, men når de ikke har på obs så vet jeg ikke hvor de skulle hattInnbiller meg at maxi er mykest av Libresse sine. Stod lenge og så på bindhylla, men kom fram til at jeg tror ikke andre merket hadde bedre alternativer i den butikken
![]()
Ja, da har du vært gjennom alle steder som finnesJeg har sett på Kiwi, Rema, Meny, Mega og apoteket. Saba drømmen har jeg gitt oppEr like før jeg går på apoteket og spør hva de anbefaler for renselsen
![]()
Hvilke Tena bind ble det?Sniker litt.. jeg dro på apoteket å kjøpte tena bind,min kjære som spurte for meg haha. Men så gikk jeg over til always sine nattbind og de er super gode ! Bruker de til vanlig menstruasjon også. Veldig gode! merker nesten ikke bindet og suger godt opp ! Gnisser ikke heller. Brukte de etter første mann også og da ble jeg både klippet og sydd masse
Kjøpte to lilla pakkerHvilke Tena bind ble det?![]()