Er det gjenbruk på sykehuset?Jeg stjal nettingtruser! Var så heldig at en tidligere kollega jobbet der og hun fixet helt nye til megmen det går at kjøpe 5 pakk på apoteket for under 100-lappen. Er jo ikke stor sjanse for at man får nye der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det gjenbruk på sykehuset?Jeg stjal nettingtruser! Var så heldig at en tidligere kollega jobbet der og hun fixet helt nye til megmen det går at kjøpe 5 pakk på apoteket for under 100-lappen. Er jo ikke stor sjanse for at man får nye der..
Aldri hørt om gjenbruk av nettingtruser! Og jeg jobber på sykehus ;-) vi deler de ut som engangsEr det gjenbruk på sykehuset?Har en jeg har spart som jeg kom hjem med etter jeg var på lapraskopi i fjor. De var veldig gode. Bodde i de i første døgnet etter inngrepet. Hadde sånn fødebind på da faktisk
Når jeg tenker meg om.
Er det gjenbruk på sykehuset?Har en jeg har spart som jeg kom hjem med etter jeg var på lapraskopi i fjor. De var veldig gode. Bodde i de i første døgnet etter inngrepet. Hadde sånn fødebind på da faktisk
Når jeg tenker meg om.
Aldri hørt om gjenbruk av nettingtruser! Og jeg jobber på sykehus ;-) vi deler de ut som engangs![]()
Spurte om jeg skulle lever de sammen med den blå trøya, men husker hun lo litt og sa jeg bar kunne ta de med hjem fra sykehuset... Oppfattet det som engangs, og det på et lite sykehus i Agder...Aldri hørt om gjenbruk av nettingtruser! Og jeg jobber på sykehus ;-) vi deler de ut som engangs![]()
Ser jo at de koster litt, så blir jo fort dyrt å kaste de. Disse blå trøyene blir jo ganske nuppete og slitte etterhvert de også. Velbrukte klær det på sykehuset. Jeg får sikkert mine egne truser siden jeg har GBSPå Ullevål der jeg jobber og på ahus der jeg føde sist er og var det gjenbruk. Dessverre. Kan jo hende at det bare er meg som har vært uheldig på ahus. Nå skal jeg føde på Ullevål hvor jeg jobber ( ikke på føden heldigvis) og der er det fortsatt gjenbruk.
Haha. Noen goder må du jo fåSer jo at de koster litt, så blir jo fort dyrt å kaste de. Disse blå trøyene blir jo ganske nuppete og slitte etterhvert de også. Velbrukte klær det på sykehuset. Jeg får sikkert mine egne truser siden jeg har GBS![]()
Jeg har kjøpt nettingtruser på apotek 1. Kostet 9kr pr stk i løsvektKan man ha de i vanlige truser, eller kjøper du nettingtruser også?Eller "stjeler" noen ekstra på sykehuset før du drar hjem?
![]()
Damer med streptokokker i Hufsa burde jo få beholde engangstruseneHaha. Noen goder må du jo få![]()
I løsvektJeg har kjøpt nettingtruser på apotek 1. Kostet 9kr pr stk i løsvekt![]()
![]()
På Ullevål der jeg jobber og på ahus der jeg føde sist er og var det gjenbruk. Dessverre. Kan jo hende at det bare er meg som har vært uheldig på ahus. Nå skal jeg føde på Ullevål hvor jeg jobber ( ikke på føden heldigvis) og der er det fortsatt gjenbruk.
I løsvekthadde vært morsomt å spørre de om nede på apoteket i byen om de har engangstruser i løsvekt.
Ser jo at de koster litt, så blir jo fort dyrt å kaste de. Disse blå trøyene blir jo ganske nuppete og slitte etterhvert de også. Velbrukte klær det på sykehuset. Jeg får sikkert mine egne truser siden jeg har GBS![]()
Jeg stjal nettingtruser! Var så heldig at en tidligere kollega jobbet der og hun fixet helt nye til megmen det går at kjøpe 5 pakk på apoteket for under 100-lappen. Er jo ikke stor sjanse for at man får nye der..
I løsvekthadde vært morsomt å spørre de om nede på apoteket i byen om de har engangstruser i løsvekt.
Så flott. For det er det andre steder på Ullevål. Har jo ikke født på Ullevål men flere avd gjenbruker dem ja..Må korrigere deg litt derDet er ikke gjenbruk på nettingtruser på føden på Ullevål. Heldigvis!
![]()
Så flott. For det er det andre steder på Ullevål. Har jo ikke født på Ullevål men flere avd gjenbruker dem ja..![]()
I know! Kan ikke si at jeg gleder meg..! Og sist fikk jeg mye "gratis" siden det ble snitt og de fjerner alt av rester der inne.Heldigvis ikke på fødenDe kaster dem ikke etter deg, men nye får du. Er jo ganske mye gris de første dagene.. :-/
I know! Kan ikke si at jeg gleder meg..! Og sist fikk jeg mye "gratis" siden det ble snitt og de fjerner alt av rester der inne.
Jeg tror tena er mest for urin. Tror nokk bind vill suge bedre til seg blod og allslags rart som skal ut der etter fødsel.Det kan godt være
Når jeg var innom på apoteket og spurte fikk jeg beskjed om at de hadde mange typer bind/bleier å velge mellom. Men fikk også beskjed om at det var ikke mange gravide som kjøpte dissederfor lot jeg vær...