Takk for det!Kos dere på besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det!Kos dere på besøk
Et til?Aah. skal lage et til en kollega son får baby i november og![]()
Bor dere langt unna ?Haha, ja det tror jeg på. Tror vi må få oss en tur på ikea iløpet av høsten jeg. Har snakka om det en stund, men har aldri blitt til
Ja, det er nok det. Rart at ferie betyr mindre skravling?Alle ser vel fotball![]()
Nei, det er da ferietid for mange også![]()
Egentlig ikke tenker jeg. For min del så pakker jeg bort telefonen når jeg reiser på ferieJa, det er nok det. Rart at ferie betyr mindre skravling?
Ja sånn hyperpillerPiller faktisk!
Du trenger en god natts søvn![]()
Det gjør detBegynner det bli slitt der? :/
Det er vel kanskje det lureste. Er ikke flink på det selv.Egentlig ikke tenker jeg. For min del så pakker jeg bort telefonen når jeg reiser på ferie
Sikkert flere som gjør det.
Lite tid til skravling herDet er så stille her i kveld ?
Hvem heier du på?Alle ser vel fotball![]()
Nei, det er da ferietid for mange også![]()
Takk søta!!Å nei så kjipt
Klem sendes over
Du kan få to femmere av meg for å holde øynene åpneTrenger piller såjrg ikke er så trøtt!!!
Det var det da jeg var der for to år siden iallefall...Begynner det bli slitt der? :/
Hva gjør du i kveld da?Lite tid til skravling her
Så bra, måtte dere vente lenge?Takk søta!!
Vikingmannen brukte under to minutter på å få opp bilen og jeg kåret han til dagens helt!!
Så da er dagen reddet.
Super dag. Og heldige meg møtte ei forumbruker i dag å. Helt overraskende. Det var stas![]()
Da burde de jo gjøre noe med det..Det var det da jeg var der for to år siden iallefall...
Absolutt.Ja, det foregår kanskje litt andre ting også![]()
Deilig med litt fri uten og tenke på så mye annetDet er vel kanskje det lureste. Er ikke flink på det selv.
Får håpe de har planer om å gjøre noe snart da.Det gjør det