Så flott han roet segJa, han var 1 time alene idaghylte litt da jeg gikk, men hadde roa seg fort
![]()
Blir nok moro for ham dette!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott han roet segJa, han var 1 time alene idaghylte litt da jeg gikk, men hadde roa seg fort
![]()
Høres veldig lurt ut.Tar alltid ukeshandel alene og med handleliste
UFF daNår en tur i dusjen føles som en times treningsøkt er det noe galt
Ikke spesielt glad i å være gravid akkurat nå!
Da er det litt ekstra godt å kose littHun skal til familien min på fredag da og vet ikke når hun skal hjem men neste uke en gang![]()
Godt å høreJa! Tipp toppDen lille gutten var frisk og rask
![]()
Å nei så kjiptJeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Ja men så lenge det er ok for meg ser jeg ingen grunn til å tvinge hamVel min hadde blitt tvunget, hans barn også
God kveldGod middag ja
Så kjapt!Time på tirsdag![]()
Ja det var imponerendeImponert hvor fort jeg fikk time, og det på sommeren![]()
Håper du er i mål nå?Baby sover.
På tide å stå opp og overta stafettpinnen fra mannen ang de to eldste.
Lykke tilvil de ikke sove ?
God kveldGod kveld damerhva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Det gjør de, så da er det strikke og skravle daHåper alle sover godt nå![]()
Håper du er i mål nå?![]()
Grattis til søsteren dinHurra for søss som har giftet seg i dag![]()
Kjipt at du plages sånnNår en tur i dusjen føles som en times treningsøkt er det noe galt![]()
Ikke spesielt glad i å være gravid akkurat nå!