Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilBaby sover.
På tide å stå opp og overta stafettpinnen fra mannen ang de to eldste.
Rotet går ingen plassGod kveld damerhva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Håper alle sover godt nåBaby sover.
På tide å stå opp og overta stafettpinnen fra mannen ang de to eldste.
Ikke gjort så mye, ryddet, vasket og laget mat som vanligGod kveld damerhva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Ja! Tipp toppHåper det gikk bra
Usj... Kjenner til det!Når en tur i dusjen føles som en times treningsøkt er det noe galt
Ikke spesielt glad i å være gravid akkurat nå!
God kveldGod kveld damerhva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Takk, "bare" litt over tre mnd igjen nå!Usj... Kjenner til det!
Sender deg en klem![]()
Ha ha, ja det er faktisk ikke så dumtTakk, "bare" litt over tre mnd igjen nå!
Tror jeg trenger dusjpall eller lignende snart, ille når man ikke er 30 engang![]()
Ja, en lettelseVeldig godt å vite at alt er bra![]()
Uff...Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Helt supertHvordan har dere hatt det?![]()
Huff håper viking kommer snart, om det hjelper vet jeg om mange som har måtte vente på gode venner som kommer med reservenøkkel, ekstra kjipt når man må få annen hjelp daJeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Vi har koset oss masseJa ikke santÅh, ja da har dere vel kosa dere
Hva driver de andre med?