Skravletråd juli 2016

God kveld damer :) hva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde

God kveld damer :) hva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Rotet går ingen plass:) ta det når du orker.

Ikke gjort så mye, ryddet, vasket og laget mat som vanlig ;)
Imorgen har mannen fri og snuppa har ferie fra bhg så vi skal kose oss :D

Når en tur i dusjen føles som en times treningsøkt er det noe galt :p
Ikke spesielt glad i å være gravid akkurat nå!

God kveld :)
Jeg har vært på oul, shoppet gave til samboern og vasket gulvet :)

Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..

Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Uff...
Sender en god klem :)

Huff håper viking kommer snart, om det hjelper vet jeg om mange som har måtte vente på gode venner som kommer med reservenøkkel, ekstra kjipt når man må få annen hjelp da :(

Back
Topp