Masse lykke tilSitter på venterommet til BUP
Oppstartsamtale for utredning av mellomste gullet mitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilSitter på venterommet til BUP
Takk søte duMasse lykke til
God tur hjemSitter i København og venter på å komme ombord på båten
Du kan å kose degHilser på fra verandaen
Nyter virkelig godværet mens guttungen mater spurver![]()
Men det viktigste å trene daJa får begynne ganske rolig. Burde vel prioritere litt kondis og kjernenuskulatur i mage og rygg. Men det er jo det verste å trene og da synes jeg![]()
Det syns jeg han burde klareNei, prøver å være flink til å gå uten å få smerter, prøver å krangle med mannen om støvsuging osv![]()
Satser på at det går braSitter på venterommet til BUP
God tur hjemSitter i København og venter på å komme ombord på båten
Må jo det når man har sjansenDu kan å kose deg![]()
Håper jo på detSatser på at det går bra![]()
Ja, må vist bare mase, han har forstått jeg har problemer da og henter gjerne ting osvDet syns jeg han burde klare![]()
Ja det er det! Og merker at når den muskulaturen er svak så går det ut iver hele kroppen nesten.Men det viktigste å trene da![]()
Så bra det går greit i oppstartenTakk for detgikk fint idag og.. Han nekta å ha første kvilen idag, så ble litt skrik og styr, men.. Sovna som en stein 2min etter han ble satt i bilen
![]()
Alle monner drar. Men jeg burde nok vært hos fysio. Mistenker at jeg går feil også. Og det gjør vondt i bekkenet om jeg går for mye eller for fort.Nei, det er utrolig vanskelig
Men lette gåturer hjelper jo også på![]()
Helt klartMå jo det når man har sjansen![]()
Satser på det. Har jo egentlig vært spnn siden fødsel, men noen dager er verre enn andre. Men er nok trening som må til ja.Uff håper det bedrer seg snart![]()
Venter og venterHvordan går det med deg da?![]()
Ikke merket noe til at det er noe som skjer?Venter og venterskal bort på sykehuset senere.
Hvor mye åpning hadde du sist de sjekket?Venter og venterskal bort på sykehuset senere.