Æsj, så kjip du er!Huff nei, holder meg her.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så kjip du er!Huff nei, holder meg her.![]()
Så deiligTakk gjorde det![]()
Merket nok at noe skjedde idag jaHehe kanskje derfor hun var tidlig våken jahahha
Du får ta det sakte men sikkertGud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
sov seg en time tidligereMerket nok at noe skjedde idag ja
Men har hun sovnet litt idag?
Vet, men kommer fint vær her også og ved dårlig vær er det mye verre hos dereÆsj, så kjip du er!![]()
Haha. Ikke greit det der altså.Skulle gjøre det egentlig men først nå jeg har latt mulighettmg nå er bassenget fult av turister![]()
Fikk du sove da?sov seg en time tidligere![]()
Ingenting i dag!Krysser alt jeg har for at det går din veiikke blødd noe idag?
Nei, prøver å være flink til å gå uten å få smerter, prøver å krangle med mannen om støvsuging osvHaha. Ikke greit det der altså.
Ja får begynne ganske rolig. Burde vel prioritere litt kondis og kjernenuskulatur i mage og rygg. Men det er jo det verste å trene og da synes jegDu får ta det sakte men sikkert![]()
Jada, er vel iftest snakk om prioriteringer. Ikke lett å komme i ganhLitt trening gjør som regel underverkerom man får presset det inn
![]()
Veeeldig... Konstant trøtt og slapp, føler jeg. Og bekken og muskler som ikke er helt medLite overskudd for tiden?
Trener du noe eller?Kjenner til problemet![]()
Uff håper det bedrer seg snartVeeeldig... Konstant trøtt og slapp, føler jeg. Og bekken og muskler som ikke er helt med
Du har vel rett i detVet, men kommer fint vær her også og ved dårlig vær er det mye verre hos dere![]()
Så flink du erVenter på systoff i posten. Skal børste støv av symaskinen og lage babynest til en gammel bekjent som får gullet sitt hjem fra sykehuset om en måneds tid![]()
Nei, det er utrolig vanskeligJada, er vel iftest snakk om prioriteringer. Ikke lett å komme i ganh