Gud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
Kjenner til problemet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
5+6 i dag....Er du langt på vei?håper det går bra
lykke til på visning
![]()
Lite overskudd for tiden?Gud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
Ikke sånn type om noen nærmer seg eller sier hei og prøver å ta på henne så hylgråter hun?![]()
Krysser alt jeg har for at det går din vei5+6 i dag....
Hun har vært sånn siden omtrent hu var fem mnd :/Nei, sånn er han ikke
Er di blitt sånn? Er vel en fase det og..![]()
Er så deiligHei hå! Kjekt med finvær![]()
Her er det rolig.. ingenting som skjer. Sover mye og prøver å lade batterieneNå må det jo bare gå en vei her
hvordan går det der da?![]()
Ja, er detEr du inne på igangsetting, eller hva er det som skjer?(Har ikke fulgt med her i det siste)
Så bra det gikk fintTakk, det gikk fintlitt skrik, men han var stuptrøtt! nå sover han som en stein
![]()
Nå virker det som om tiden aldri slapper avDen siste tiden har gått så fort. I starten trodde jeg aldri hun kom til å bli eldre. Tiden gikk sneglete avgårde![]()
Vi har skifta på senga, og prøvd å gå tur for å få lille til å sove... Ho sov i ti minutter..Andre dag idaghan starta igår. Ja, veldig spennende!!
Hva har dere funnet på da?![]()
Hehe, blir fort litt ekstra i permisjon jaTakk..må prøve ihvertfall
Permisjonskiloene må av... Haha!
Huff nei, holder meg her.Du bor på feil plass
Flytt nærmere Strømstad!![]()
Takk gjorde detGod plansov godt!
Vi nyter livetHøres ut som dere har det supert![]()
Skulle gjøre det egentlig men først nå jeg har latt mulighettmg nå er bassenget fult av turisterHuff! det er kjedelig å få slike plager. Har du prøvd bassengtrening?
Litt trening gjør som regel underverkerGud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
Hvordan går det med deg da?Nå virker det som om tiden aldri slapper av![]()
Så herligVi nyter livet![]()