Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende29 dager til termin, men
2 dager til fødsel pks
29 dager til termin, men
2 dager til fødsel pks
Akkurat like langt som deg og skal også på ul om 2 uker.45 dager igjen 34+0 i dag
Tenk 5 dager til høygravid og 2 uker til Ny ULSpendt på hvor mye Lille har vokst siden sist
![]()
Akkurat like langt som deg og skal også på ul om 2 uker.er formen din god?
![]()
Huff, hørtes ubehagelig ut. :/Er veldig trøtt, og har kraftige kynnere i bøtter, og lass 24/7. Og
sliter med bekkenet, og noe jeg tror må være livmorbåndene som er utrolig vonde/stramme på begge sider av magen.
Særlig når jeg prøver og finne sovestilling på kveldene er det et stort og smertefullt problem. For ikke å nevne kramper i ben/hender
Men ellers så går det i grunnen greit.
Har våre litt kvalm igjen noen dager, men det ser ut til å holde seg borte når jeg spiser lite men, titt.
Har ei aktiv på snart 2 år som er morgenfugl så jeg har nok å ta meg til
Hva med deg?
Huff, hørtes ubehagelig ut. :/
Har vert utrolig trøtt de siste 2ukene og litt stiv i bekkenet.
Kunn sliti med kvalme og sure oppstøt, men 2l melk om dagen holder det nesten i sjakk.
Dette er min første så vet egentlig ikke hva som er normalt og ikke rundt disse tider.![]()
Ja, det har jeg skjønt.DET er så variert fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap at
Jeg har våre hekta på tomater hele svangerskapet men, nå i det siste har jeg faktisk fått sure oppstøt av tomater hehe
Du får ikke hard mage av mye melk?Ja, det har jeg skjønt.har skjønt at jeg har vert utrolig heldig!
Av tomater?får ekstreme oppstøt av nugatti, brus, sjokolade og alt usunt.
i tillegg til alt som har mye fett.
Har så å si levd på melk hele svangerskapet og får panikk når det er ting i kjøleskapet.![]()