Nedtelling til termin!!!

45 dager igjen 34+0 i dag :)

Tenk 5 dager til høygravid og 2 uker til Ny UL :p Spendt på hvor mye Lille har vokst siden sist ;)

Akkurat like langt som deg og skal også på ul om 2 uker. :) er formen din god? :)

Er veldig trøtt, og har kraftige kynnere i bøtter, og lass 24/7. Og
sliter med bekkenet, og noe jeg tror må være livmorbåndene som er utrolig vonde/stramme på begge sider av magen.
Særlig når jeg prøver og finne sovestilling på kveldene er det et stort og smertefullt problem. For ikke å nevne kramper i ben/hender :o
Men ellers så går det i grunnen greit.
Har våre litt kvalm igjen noen dager, men det ser ut til å holde seg borte når jeg spiser lite men, titt.
Har ei aktiv på snart 2 år som er morgenfugl så jeg har nok å ta meg til :D

Hva med deg?

Er veldig trøtt, og har kraftige kynnere i bøtter, og lass 24/7. Og
sliter med bekkenet, og noe jeg tror må være livmorbåndene som er utrolig vonde/stramme på begge sider av magen.
Særlig når jeg prøver og finne sovestilling på kveldene er det et stort og smertefullt problem. For ikke å nevne kramper i ben/hender :o
Men ellers så går det i grunnen greit.
Har våre litt kvalm igjen noen dager, men det ser ut til å holde seg borte når jeg spiser lite men, titt.
Har ei aktiv på snart 2 år som er morgenfugl så jeg har nok å ta meg til :D

Hva med deg?
Huff, hørtes ubehagelig ut. :/
Har vert utrolig trøtt de siste 2ukene og litt stiv i bekkenet.
Kunn sliti med kvalme og sure oppstøt, men 2l melk om dagen holder det nesten i sjakk. :)

Dette er min første så vet egentlig ikke hva som er normalt og ikke rundt disse tider. :p

Huff, hørtes ubehagelig ut. :/
Har vert utrolig trøtt de siste 2ukene og litt stiv i bekkenet.
Kunn sliti med kvalme og sure oppstøt, men 2l melk om dagen holder det nesten i sjakk. :)

Dette er min første så vet egentlig ikke hva som er normalt og ikke rundt disse tider. :p

DET er så variert fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap at :p

Jeg har våre hekta på tomater hele svangerskapet men, nå i det siste har jeg faktisk fått sure oppstøt av tomater hehe

DET er så variert fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap at :p

Jeg har våre hekta på tomater hele svangerskapet men, nå i det siste har jeg faktisk fått sure oppstøt av tomater hehe
Ja, det har jeg skjønt. :p har skjønt at jeg har vert utrolig heldig! :p

Av tomater? :o får ekstreme oppstøt av nugatti, brus, sjokolade og alt usunt. :p i tillegg til alt som har mye fett.
Har så å si levd på melk hele svangerskapet og får panikk når det er ting i kjøleskapet. :p

Ja, det har jeg skjønt. :p har skjønt at jeg har vert utrolig heldig! :p

Av tomater? :eek: får ekstreme oppstøt av nugatti, brus, sjokolade og alt usunt. :p i tillegg til alt som har mye fett.
Har så å si levd på melk hele svangerskapet og får panikk når det er ting i kjøleskapet. :p
Du får ikke hard mage av mye melk?
Det gjør jeg :o

Back
Topp