Skravletråd juli 2016

Åååh mini sov i ca 20 min akkurat nok tid til å få ting ut i bilen:mad: og aaaalt for lite til å holde ut resten av dagen uten å være trøtt og overtrøtt for sover han ikke mer nå så har jeg ikke sjans til å få han til å sove mer før til kvelden. Og da er han grusom å legge igjen. Hadde håpet på litt tid for meg selv også og forhåpentligvis sovnet hsn nå og sover ihverfall 1 time til:-)

Åååh mini sov i ca 20 min akkurat nok tid til å få ting ut i bilen:mad: og aaaalt for lite til å holde ut resten av dagen uten å være trøtt og overtrøtt for sover han ikke mer nå så har jeg ikke sjans til å få han til å sove mer før til kvelden. Og da er han grusom å legge igjen. Hadde håpet på litt tid for meg selv også og forhåpentligvis sovnet hsn nå og sover ihverfall 1 time til:-)
Sånn er mi også. Sover ekstremt korte dupper:/ ligger han i vogn?

Gratulerer så mye med en super premie ;)

Oj tok fyr :O merka dere det kjapt?:O så skummelt :S

Hvile, hva er det?:p sovet lite, tidlig oppe, jobbet til nærmere midnatt, ikke fått sovet før 2 pga muskelsmerter i kroppen. Og bursdagsfeiring i går. Så ingen avslappende uke eller helg her nei:p
Tusen takk :)

Ja den gnistet bak (mannen er elektriker) så han måtte helle vann over :o Han sto inne på badet da han kjente det luktet brent, og tittet bak og da så han det.. Tøyet luktet brent også..:o

Å kjære deg❤️ Du trenger en spa ferie ;)

Det er opprettet mobbesak på forholdet mellom min sønn og dette barnet, det har pågått siden bhg. Men den var drøy ja. Den var så drøy at det ble lang mail til skolen, møte med lærer og løfte fra meg om at han aldri skulle trenge å invitere vedkommende inn i vårt hjem.
Det er jo helt hårreisende :eek:

Back
Topp