Kos dereGod morgen
Her skinner sola idag og vi drar på shopping!
Kose veranda etterpå med bikini og basseng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereGod morgen
Her skinner sola idag og vi drar på shopping!
Kose veranda etterpå med bikini og basseng![]()
TakkGod tur![]()
TakkVelkommen hjem
Alltid godt det!
Huff daJaaaungen var våken fra 2 til 4:30
![]()
Sånn er mi også. Sover ekstremt korte dupper:/ ligger han i vogn?Åååh mini sov i ca 20 min akkurat nok tid til å få ting ut i bilenog aaaalt for lite til å holde ut resten av dagen uten å være trøtt og overtrøtt for sover han ikke mer nå så har jeg ikke sjans til å få han til å sove mer før til kvelden. Og da er han grusom å legge igjen. Hadde håpet på litt tid for meg selv også og forhåpentligvis sovnet hsn nå og sover ihverfall 1 time til
![]()
Så kjipt når det blir sånnJeg merket knapt at den var der:/
Håper ikke det blir en vaneJa, storesøster våknet først. Deretter våknet lillesøster resten av natta. Sovnet vel rundt halv tre og sov et par timer![]()
Godt den er såpass nære daNei heldigvis ikke. Tar oss ca 15-20 min å kjøre. Så heldigvis ikke lenger vei til sykehuset heller når fødsel starter
![]()
jaSovet lite i natt?
Jeg vet ikkeHuff dahvorfor det?
På hyttaHvor skal dere da?![]()
Takk for detGrattis med deeet![]()
Skal hente medisin på apoteket, lekebutikken med eldste, sko til mannen og litt klærKos dere. Hva skal dere shoppe?
Ja, er det:/Så kjipt når det blir sånn![]()
Det håper ikke jeg heller:/Håper ikke det blir en vane![]()
Tusen takkGratulerer så mye med en super premie
Oj tok fyr :O merka dere det kjapt?:O så skummelt :S
Hvile, hva er det?sovet lite, tidlig oppe, jobbet til nærmere midnatt, ikke fått sovet før 2 pga muskelsmerter i kroppen. Og bursdagsfeiring i går. Så ingen avslappende uke eller helg her nei
![]()
Jeg er, eller rettere sagt var, en lesehest av rang. Men de siste årene lest lite.Så moro at han er det. Er du glad i å lese da?
Det er jo helt hårreisendeDet er opprettet mobbesak på forholdet mellom min sønn og dette barnet, det har pågått siden bhg. Men den var drøy ja. Den var så drøy at det ble lang mail til skolen, møte med lærer og løfte fra meg om at han aldri skulle trenge å invitere vedkommende inn i vårt hjem.
Er du klar for dagen da?Joda, men fikk langt fra 4 timer1
Det skjønner jegvar utrolig koselig og vet mannen vil tilbake, men Alexandria med familie blir heller prioritert![]()