Skravletråd juli 2016

De sier jo at andremann er kjappere:rolleyes:
Så det er bra dere tar forholdsregler!
Er det jeg også har hørt:rolleyes: så blir spennende å se om det stemmer i vårt tilfellet. Fikk ihvertfall beskjed på innskrivingen på sykehuset at når riene starter så ringer jeg inn med en gang og gir samtidig beskjed at jeg hadde styrtfødsel med førstemann. Da pleier de somregel ikke si noe og be meg komme inn for en sjekk med en gang så tar vi det fra der:-)

Ja kjenner jeg er temmelig sliten av å ha en evig kamp med mini for å få han til å sove. Koselig de kveldene han vil ligge i armkroken å sovne der men hadde vært greit om han kunne sovne selv i egen seng uten å måtte ha alt styret i tillegg:-)
En eller annen gang må han jo lære det:)
Og nå er han så stor at han klarer om han vil;)

Mista masse masker, så da forsvant strikketøyet ned i kurva igjen. Er for sliten til å tenke :(

Er det jeg også har hørt:rolleyes: så blir spennende å se om det stemmer i vårt tilfellet. Fikk ihvertfall beskjed på innskrivingen på sykehuset at når riene starter så ringer jeg inn med en gang og gir samtidig beskjed at jeg hadde styrtfødsel med førstemann. Da pleier de somregel ikke si noe og be meg komme inn for en sjekk med en gang så tar vi det fra der:-)
Bra du blir fulgt opp bra:)

Back
Topp