Det er nok ganske usannsynligTar nok 2,også du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ganske usannsynligTar nok 2,også du
Klart jeg haddeNeppe, søte du![]()
Når drar du da?Klarer det vel kanskje til jeg drar på ferie![]()
Ikke når jeg blir borte to dagerDet er nok ganske usannsynlig![]()
Hvor langt er det da?Det skjer ikke. Alt for langt opp![]()
![]()
Er det jeg også har hørtDe sier jo at andremann er kjappere
Så det er bra dere tar forholdsregler!
En eller annen gang må han jo lære detJa kjenner jeg er temmelig sliten av å ha en evig kamp med mini for å få han til å sove. Koselig de kveldene han vil ligge i armkroken å sovne der men hadde vært greit om han kunne sovne selv i egen seng uten å måtte ha alt styret i tillegg![]()
Det blir lett matchMå vel prøve på Daim, siden hun er opptatt med fødsel da![]()
![]()
Det er godt. Håper det løser seg med sovingen snart.Ja nå sover han heldigvis![]()
Og 1. vil jeg troTar nok 2,også du
Helt santEn eller annen gang må han jo lære det
Og nå er han så stor at han klarer om han vil![]()
Det tror jeg du klarerKanskje jeg må prøve på topp 3 ?![]()
![]()
Krysser fingrene for det:-DDet er godt. Håper det løser seg med sovingen snart.![]()
Er på turDet m vi ja
En umulig oppgaveKlart jeg hadde![]()
Bra du blir fulgt opp braEr det jeg også har hørtså blir spennende å se om det stemmer i vårt tilfellet. Fikk ihvertfall beskjed på innskrivingen på sykehuset at når riene starter så ringer jeg inn med en gang og gir samtidig beskjed at jeg hadde styrtfødsel med førstemann. Da pleier de somregel ikke si noe og be meg komme inn for en sjekk med en gang så tar vi det fra der
![]()
Det er deiligHerlig å ligge i sengen og høre det regner på vinduet![]()