Skravletråd juli 2016

Har prøvd å gått ut også, kan være rolig i kanskje 2 min også er det på an med gråt som eskalerer hvis vi ikke kommer inn igjen. Har prøvd det meste nå tror jeg men han er tydeligvis en sta gutt. Sjekket ut for ørene men kunne ikke finne noe der heller. Så er helt rådløse nå og tålmodigheten er blitt testet til det ytterste
Tror dere rett og slett må være harde med ham:)
Legg han i senga og si det er natta. Gå ut, og inn igjen når han blir sinna, ro ham ned i senga uten å ta ham opp, gå ut igjen osv...:)
Dette funket her, men blir noen laaange kvelder i starten:P

Nyte dem underveis ja.

Og virkelig. Jeg plukker opp når hun slipper ned. Ja, hun gjør det med vilje, men ikke for å plage meg. Hun ser: jeg slipper. Det kommer en lyd. (rykker litt til i det plastleken treffer gulvet med et pang) mamma henter. Det skjer mye spennende med den dee tyngdekraften. Virker det en gang til?

Ja. Tenk. Jeg tar ikke "da får den bare ligge der"- tilnærmingen, jeg plukker opp og mener at det er en del av greia.
Helt riktig innstilling:) er jo slik de lærer livet!

Nei storebror hadde det litt for travelt (første antydning til fødsel Kl 00.15, første rie kl 00.30, ankom sykehuset kl 02.30 med full åpning og pressrier, fikk begynne å presse kl 3 og han var ute kl 03.13 alt på samme natt). Kan godt gå litt lenger tid denne gang:-)
Oi, det er ganske heftig ja:P

Back
Topp