Skravletråd juli 2016

Typisk... har dere hatt ei fin feiring da? :)
Det har vi. Bortsett fra at jeg verken fikk spise, drikke eller smake på kakene før nå nylig. Hun har vært ekstremt mamma-klengete idag. Til det punktet at kunne hun limt seg fast inntil meg hadde hun gjort det. Hadde jeg noe i hendene slo hun det vekk for jeg skulle holde rundt henne mens hun klarta på meg

Stas når de klarer nye ting:D
Ja, det er gøy det.

Så mye gøy fremover :-)

Velger heller å se sånn på det jeg enn min svigerinne som er sååååå ferdig å få barn, og jobber i bhg og bare "misunner dere ikke, snart klatrer hun overalt" og sånn.

(hun misunner meg heller ikke ar vår eldste begynner i korps til høsten. Haha, hennes eldste teller ned til han blir gammel nok (om to år) og innen den tid spiller sikkert vår ganske rent ;-))

Ikke stort selskap her heller.
Eller, vi var 11 stykker. Men rolig selskap med kake, varmmat og gaver :)
Gavene her var "her er kortet, pengene vipset vi over på dagen din" fra min far og "vipser over penger nå så får du kjøpe en sånn liggeposestolsekk selv, hva de enn heter. Gode å ligge i forresten"

Når ungene har bursdag er vi vanligvis 20-30 med stort og smått, inkl oss selv. Men vi serverer ikke varmmat da, bare kake og kaffi.

Så stas da tenker jeg :))
Ja, han syntes jo det var stor stas.

Sommerles- kampanjen kan slå ut på mange vis. F.eks kan man lese "kan blekkspruter klatre i skyskrapere" for lillesøster. Og oppdage at hun snur seg.

Gavene her var "her er kortet, pengene vipset vi over på dagen din" fra min far og "vipser over penger nå så får du kjøpe en sånn liggeposestolsekk selv, hva de enn heter. Gode å ligge i forresten"

Når ungene har bursdag er vi vanligvis 20-30 med stort og smått, inkl oss selv. Men vi serverer ikke varmmat da, bare kake og kaffi.
Vi er ca 15 vi i den ene og 11 i den andre

Back
Topp