Veldig luksus her i hus for å si det sånnSå deilig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig luksus her i hus for å si det sånnSå deilig da![]()
Huff da!Å shit for ei regn-og haglskur som kom!! Måtte jo ut og redde plantene på verandaen! Jeg var søkkvåt på ett minutt![]()
Kanskje du er gravid?Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt fortiden
God kveldGod kveld
Haha ja ikke santPassende merke syns jeg![]()
Krysser fingre for detHåper på gjentakelse ikveld![]()
Ikke akkurat.. begynnelsen var i grunn grei men avsluttningen var ikke bra. Rett på operasjonsstuen med meg og mannen satt der med MJ alene uten noen form for instruksjoner fra jm. Jeg mistet alt mellom 1,5-2 liter blodIngen grei opplevelse den gangen? :/
Ikke veldig varmt men de løp myeNei,,det er vel varmt hos dere?
Maser du sååå mye da?Hadde han gjort det uten mas hadde vi snakket om god dressering![]()
Ja det tror jeg påJa, dyrt ble det uansett
De var fine
Hehe det er gøy å løpe i regnet herlig følelseIkke veldig varmt men de løp mye
Skjønner at det var avskrekkendeIkke akkurat.. begynnelsen var i grunn grei men avsluttningen var ikke bra. Rett på operasjonsstuen med meg og mannen satt der med MJ alene uten noen form for instruksjoner fra jm. Jeg mistet alt mellom 1,5-2 liter blodså nei, det var ikke noe jeg ville gjenta
men så ombestemte jeg meg
![]()
Får håpr detPust med magen alt ordner seg♢
Mhm nå er det solVeldig ustabilt vær!![]()
Ja, har fått med meg at familien din er annetsteds fraNei,har alle på denne siden.. jeg er egentlig ikke herfra og mannen har liten slekt.. da ville jeg eventuelt heller reist hjem
Ja han skal være med![]()
Så da ble det denne og soting på rutene istedenfor ny tv på mannenJa det tror jeg på
Sol, sol kom til meg!Det synes jeg ogsåSå nå må bare finværet komme
![]()
Hadde jeg bare vært detKanskje du er gravid?![]()
Bra prioritertSå da ble det denne og soting på rutene istedenfor ny tv på mannen![]()