Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha. Hvor lenge bodde du i Bergen da?Stavanger her så ganske likt som hos dere. Har bodd i Bergen også, fordelen dere har er at det regnet rett ned og ikke alle andre retninger som her
![]()
Slitsomt.På senga med trøtt lillesøster nå.
De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.
Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...
Hei duGod kveldkom nettopp hjem fra svigerfar. Nå skal vi spise middag også skal lille J sove.
Huff da. Ikke noe kjekt.Da var han våken igjen, og har 39,6 i feber
Men like blid![]()
Tja ganske godt kjent fra før nåJa da blir det en hyggelig bli kjent tur på dereJa får håpe dere er der i god tid før det
Hva skal dere kjøpe igjen?
Varierende, i det siste litt mye nattmat så jeg har vurdert å innføre kveldsmat i form av grøt, men litt lyst å begynne med middag, så vi får se.Slitsomt.
Hvordan sover hun om natten da?
Varierende, i det siste litt mye nattmat så jeg har vurdert å innføre kveldsmat i form av grøt, men litt lyst å begynne med middag, så vi får se.
Ja det kan man jo bliHelt utmattende å ikke få fisk![]()
Ja hun bruker medisiner når hun er på det verste. Men jeg tror nok det er en del allergi med i bildet nå![]()
Ja greit de kommer når de er ferdige selvom vi plagesDet skjønner jeg. Ei kollega fikk i april og jeg var så sjalu, men det er fritt hun holdt seg på innsiden ei stund til![]()
JaJa, men om du lagde skjørtet også?
For du holdt på med et skjørt nå gjorde du ikke?
Håper på detSatser på at de får neste gang da![]()
Nei, why?Ja
Rekka jo opp hele når jeg var ferdig en gang![]()
Her har både jeg og snuppa converse, og minste mor tilogmedMå ha litt lettere sko og har sett på litt forskjellig. Får se litt mer i kveld hva det blir til![]()
Ha en fin dag på jobbStraks starter vakta mi for dagen på jobb
Klart å holde meg unna i 3 timer nå daKlart du måtte det![]()
Takk, gleder meg ikke til prosessen, men å få det overståttJuhu! Masse masse lykke til![]()
Skal du føde nå ?Takk, gleder meg ikke til prosessen, men å få det overstått![]()
Håper han snart er i form igjenTusen takk.
Tror det er en blanding av litt forkjølet og 15 måneders vaksinen han fikk for en uke siden
Skal mye til før han maser om en lur nummer 2, men gjorde det i dag.
Kjennes også litt varm ut.
Hadde egentlig tenkt å ta han med i bassenget, men tror det må vente til i morgen