Skravletråd juli 2016

Sjefen min er B-menneske :-P Prøvd å vekke, øynene forsvinner i bakhodet. Lite klar for det mente ho :-O Hehe. Ja, håper de kommer tidlig så kan jeg slappe av hverfall. Hater å vente på folk som skal surre i huset.
Det typiske er at sånne kommer 5 minutter før de senest skulle komme... Da føler jeg meg snytt.

Å, så herlig med sånne presise avtaler ;-)

Vi hadde en fin en med rørlegger som skulle komme her i går. Han ringer når han ser når han kan komme, var avtalen. Vi visste ikke hvilken dag det ville bli. Fint vi var hjemme. "da ringte rørleggeren, han er her om 20 minutter" sa mannen plutselig...
Åh, så sykt irriterende! Jeg er sånn at jeg ikke klarer å slappe av før de har vært her, og det er frustrerende. Også 20 minutter før da :-P

Lykke til :) Dette går sikkert kjempe bra ;) Og blir sikkert hyggelig :)
Ene kunne ikke allikevel så satser på at det går bra :)
Reiser snart og er der vel før alle turister kommer ;) frykten er å komme til overfylte butikker :p

Det typiske er at sånne kommer 5 minutter før de senest skulle komme... Da føler jeg meg snytt.
Ja! Så utrolig enig. Da kunne jeg sovet :-P Derfor håper jeg de kommer veldig snart. Gidder ikke å begynne med noe heller, for aner egentlig ikke hva de skal gjøre her :-O

Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Mi på ett år har enda ikke lært seg å sovne av seg selv. Men småpludring er vel bare å la henne holde på med :),

Ja! Så utrolig enig. Da kunne jeg sovet :-P Derfor håper jeg de kommer veldig snart. Gidder ikke å begynne med noe heller, for aner egentlig ikke hva de skal gjøre her :-O
Krysser fingrene for det:) hva har du ellers planer om å gjøre i dag?

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P
Håper de er der hvert øyeblikk :)

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P
Håper de er rett rundt hjørnet ;)

Ene kunne ikke allikevel så satser på at det går bra :)
Reiser snart og er der vel før alle turister kommer ;) frykten er å komme til overfylte butikker :p
Ja da blir det en hyggelig bli kjent tur på dere ;) Ja får håpe dere er der i god tid før det ;) Hva skal dere kjøpe igjen?

Back
Topp